nog nergens last van!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden.
Ben het nu nog steeds niet.
Moet er wel bij vertellen dat ik pas gestopt ben met de pil.
Niet ontpilt en de eerste ronde.
Ben nu dus 2 dagen over tijd, heb geen test gedaan, wacht maar geduldig af.
Ik denk dat het misschien over een paar dagen komt. Voel me wel  misselijk en moe, maar dat komt dan waarschijnlijk van het ontpillen.
Het blijft toch spannend, maar ik wacht toch maar een paar dagen af, wat zouden jullie doen?

Groetjes Patries.  

Hoi Patje,

Waarom doe je morgenochtend geen test? Het kan ontpillen zijn wat je voelt, maar je kunt  net zo goed  zwanger zijn. Als je dan negatief test, heb je misschien weer een beetje rust.
Succes, ik hoop dat je zwanger bent!
Groetjes Gwen

hangt van je geduld af!! Dat van mij is na 8 ronden wel op... dus ik had allang getest!!!!
Maar als je nog heel rustig bent kun je natuurlijk nog even afwachten, maar ja dat moet je zelf weten!! Het kan inderdaad wel heel goed het ontpillen zijn, dan duurt de eerste ronde vaak wat langer, maar je zult de eerste niet zijn die in de eerste ronde meteen zwanger is!!

groetjes

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zelf besloten, toch te wachten met testen tot waarschijnlijk zondag.
Ik ben namelijk vandaag nog niet ongesteld, maar ik  heb nog wel geduld om even te wachten.
Denk namelijk echt dat de klachten van de menstruatie komen, dat het alleen nog niet wil doorzetten. Elke keer als ik naar het toilet ga, denk ik van, het zal zo wel komen.
Maar voordat ik de pil gebruikte kreeg ik altijd wel hevige buikpijn en rugpijn, heb nu vooral kleine krampen in mijn buik.
Nou we houden het spannend!
ps: ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Patricia.

Hahaha!!! Toen ik mijn zwangerschapsdagboek van jaren geleden weer eens doorlas.....
Ik hsd precies hetzelfde als jij nu,ik had ook echt het gevoel dat ik ongesteld zou  worden,  dus ik heb goeie hoop voor je hoor!
Knap dat je zo lang kunt wachten met testen, ben je normaal niet zo regelmatig, je bent nu al vier dagen overtijd!
Ben benieuwd, succes!
Liefs Gwen.

Hoi
Nou je kan 2 kanten op, Ik ben nu met de 3e ronde bezig, maar de eerste maand na mijn pil had ik ook allemaal van die vage klachten en ik werd maar niet ongesteld,
Na 33 dagen ben ik het toen toch geworden, dus bijna een week overtijd.

maar je kan natuurlijk ook super vruchtbaar zijn en toch al zwanger zijn.
Vind het wel knap dat je nog niet getest heb, dat had ik niet vol gehouden,

Veel succes.
groetjes hunnybun

Bedankt voor jullie lieve reacties,

Weet je, het wordt met de dag wel meer spannend!
Nu nog steeds niks te bekennen.
Gisteravond toen ik op de bank zat, weer krampen in mijn buik en steken in mijn rechter tepel. Mijn vriend vraagt ook steeds en heb je er al last van?
Ik ben gewoon ook een beetje bang dat ik 1 van de meiden  ben waarbij het heel erg lang duurt voordat ik mijn normale cyclus terug heb.
Voordat ik de pil slikte, was de cyclus regelmatig, maar wel heftig.
Met mijn vriend afgesproken, als ik zondag nog niet ongesteld ben, dat we gaan testen.

Groetjes Patries.

Hoi patje,

Ik herken jou verhaal helemaal.
Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil (zit dus in ronde 2). Mijn eerste ongesteldheid kwam ook maar niet. Toen heb ik besloten om zondags (5 dagen over tijd) toch maar een test te doen.
Meteen s`morgens uit bed en testen maar. toen ik afveegde (sorry detail) zag ik dat ik ongesteld was geworden. En een negtieve test had.
Maar maak je eigen niet druk hier over. Dan blijft het misschien nog langer weg.
En ja dat is heel makkelijk praten. ik weet het.

Succes ermee.
Groetjes Ank1

Terug
Bovenaan