nog nergens last van!

hallo allemaal

Ik herken het gevoel van dat je 'niet durft te testen' dat had ik ook.
Ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden, mijn cyclus duurde tot nog toe steeds 30 dgn. Dit was de 4e poging. Ik had het testen uitgesteld tot vandaag (4 dgn overtijd) maar helaas ik deed de test en had hem nog niet uitgevoerd en verloor meteen bloed . dacht echt dat het raak was, maar niet dus.

Patje ik zal voor je duimen dat jij meer geluk hebt!
Hou ons op de hoogte!
Ik ga op naar poging en hoop dat ik op 8 december mer geluk heb bij mn volgende test....  

liefs en groetjes

Bedankt voor de reacties!
ja, het is dus wel herkenbaar, dat niet iedereen meteen test, omdat je bangt bent dat je toch wel ongesteld wordt.
Gister heb ik gewoon een tampon ingedaan, omdat ik echt het gevoel had dat het elk moment kon gebeuren, krampen etc.
Vanavond werken, beetje afleiding en dan waarschijnlijk morgenvroeg testen.
Dan weten we meer. Als de test negatief is, ben ik wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik weer ongesteld ben. Ik hoop wel snel, zodat we dan naar de 2e ronde kunnen gaan.

Groetjes Patries.

Hallo dames,
Ik heb na een week wachten en overtijd te zijn, toch maar vanochtend getest.
Helaas, was de test negatief.
Ik ben nog niet ongesteld geworden, dus het is nu afwachten.
Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, want dit is niet fijn, steeds krampen en het zet niet door.
Ik denk dat er dan ook geen kans meer is dat ik nu zwanger ben, toch?
Dus geduld hebben. Ik zou het fijn vinden omdat de test toch negatief is, dat de menstruatie nu snel komt. Anders ben ik alleen maar aan het wachten.

Groeten Patries.

Wat vervelend voor je zeg!
Ik ken het gevoel: om depri van te worden.
Denk wel eens dat de ongesteldheid misschien wel uit blijft doordat je zo gespannen bent aan t einde van de maand. Misschien dat nu je de test gedaan hebt de spanning weer wat minder is en je menstruatie nu weer snel op gang komt....

Hallo,
Ik hoop inderdaad dat de menstruatie snel op gang komt, want dat wachten is niks.
Maar als ik wel eens lees dat het bij sommige meiden wel drie maanden duurt voordat ze weer een natuurlijke cyclus hebben, dan is wel lang wachten.
Nadat ik de test heb gedaan, ben ik al iets meer relaxed.
Ik heb elke dag het gevoel dat ik ongesteld wordt al meer dan 1,5 week lang hoe kan dat??
Zou de menstruatie nu snel komen??

Groetjes Patries.

hoi patje 1981
ik ken je probleem, ik zat in ronde 2 voor de eerste en was eigenlijk ook nog aan het ontpillen dacht ik.ik werd maar niet ongesteld dus maar een test gedaan, helaas negatief.een paar dagen later weer en weer negatief.mijn hoop was toch wel weg.maar na een 8 dagen overtijd te zijn had ik eindelijk een positieve test!!!!ik had ook erg last van ongi krampen, die ik normaal nooit heb gehad.ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld word.dus zolang je niet ongesteld ben er nog vanalles gebeuren!!
groetjes en succes met zwanger worden

Hoi Ik ben zo blij,
Fijn dat je reageert, bedankt voor de reactie.
Gefeliciteerd trouwens, ik wens je een fijne zwangerschap!
Mijn probleem is natuurlijk dat ik ook niet weet of ik een eisprong heb gehad, dus ik ben nu 7 dagen overtijd en 1 test gedaan afgelopen zondag.
Ik wacht nog een tijdje af, en kijk wel of ik ongesteld word.
Welke test heb jij gebruikt?Ik van matcare. Ik hoorde dat het verschilt per test hoe snel die positief aangeeft. Weet jij hier meer van?

hoi patje1981
ik had eerst de testen van etos, maar ik zag zo'n licht streepje dat ik het niet geloofde(een streep is een streep dat wel maar wou het toch duidelijker zien).toen heb ik de test van DA gehad, wederom een te lichte streepje.toen heb ik toch maar de digitale tests van clear blue gehaald, hier staat duidelijk ZWANGER of NIET ZWANGER.ik vond dit erg fijn omdat je je dan niet blind hoeft te staren op streepjes.met andere tests heb ik dus geen ervaring.ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!!
groetjes

Terug
Bovenaan