Nog net een zomerkindje.. ZWANGER!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nou vanmorgen getest (wel weer 1 dag voor NOD) maar heb twee dagen gewacht na de andere vage positieve test en JAWEL een dikke plus op mijn test. Ik vraag me alleen af.. is de kans op een miskraam nu nogsteeds zo graat (die in een heel vroeg stadium plaats vind?) want als het goed is, is het vruchtje alleen maar gaan groeien, anders had ik ook niet meer Hcg hormoon in mijn urine als de vorige keer! Mijn gevoel zit goed.. en ik ga vandaag stiekem genieten. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat ik niet ongi word morgen.. maar daar ga ik gewoon helemaal niet meer van uit nu.

Meiden heeeeeel veeeeel succes en kom op, het komt helemaal goed, jullie zijn straks ook zwanger!

Liefs een hele trotse en blije mammma

van harte gefeliciteerd!!!geniet er lekker van want je hebt een mooi kerstkado gekregen!!!

liefs Neomi

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
Je krijgt nu hele mooie feestdagen!!

Super voor je!! Gefeliciteerd!!!!!!! Je kan toch niks mooiers bedenken he zo vlak voor Kerst!! Geniet ervan meid!

nogmaals gefeliciteerd
ga er lekker van genieten
leuk hoor een zomer kindje
ik wacht nog steeds op een teken van rode duiveltjes (of liever niet natuurlijk hihih) als er niets gebeurd wil ik tweede kerstdag nog eens testen
(eerste kerstdag logees dus dan niet handig om te testen hahah)

Iedereen bedankt voor de filicitaties!!!!!

@ Las.. het is te hopen dat je niet ongi word natuurlijk.. ik zal voor je duimen! Wat mij opvalt trouwens is dat ik totaal geen afscheiding heb (dit heb ik dus altijd wel heel erg als ik ongi word) hmmmm zo zie je maar weer. Omdat iedereen zegt dat ze afscheiding hebben en zwanger blijken. Nou ik wens je heel veel succes.. en hopenlijk zie ik je dan op tweede kerstdag wel op het forum van "zwanger zijn"..

Zal jullie allemaal wel missen hoor! Vond het hier wel erg gezellig...

Liefs

Hey mammma,

Gefeliciteerd! Tja.... de kans op een miskraam is er altijd... maar die kans wordt steeds kleiner naar mate je verder in je zwangerschap bent. Het blijft gewoon spannend tot de echo... na 10 weken is de kans op een miskraam zo klein dat je er eigenlijk geen rekening meer mee moet houden. maar goed... je bent natuurlijk bang dat het weer fout gaat. Ik herken dat gevoel wel, heb zelf ook eens een vroege miskraam gehad. De meeste miskramen zijn voor de 6 weken, dan is het fout ingenesteld (dat is de meest kritieke fase) en dan komt er alsnog los. Toenemend hcg hormoon is altijd een goed teken, maar kan geen zekerheid geven. Net als klachten geen zekerheid geven. Ook als je kotsmisselijk bent kan het fout gaan.

Bedenk wel dat de kans dat het fout gaat maar 1 op 10 is! Dus ja.... die is dus klein. Ga er gewoon vanuit dat het deze keer wel goed gaan en probeer maar niet zoveel op je lichaam te letten, want het zegt niks. Doe geen testjes meer want die kunnen je alleen maar onzeker maken, deze test is positief dus je bent gewoon zwanger. Nu even die lange 6 weken uitzingen tot aan de echo... of krijg je een vroege??

Geniet er heel veel van!!!! Laat het lekker op je af komen!

Terug
Bovenaan