Nog net een zomerkindje.. ZWANGER!

gefeliciteerd :-D
Geniet er van en alvast fijne feestdagen.

Liefs Vlinder

Bedankt bloempje 27, wat een leuke uitgebreide reactie!! Ik word er helemaal vrolijk van.. natuurlijk van alle berichtjes.. lief hoor.....!

Ik geniet nog steeds, liefs!

Hey mammma,

Van harte gefeliciteerd! wat een heerlijk nieuws!
Lekker van genieten hoor.
De kans op een miskraam wordt wel steeds iets kleiner na mate je verder komt in de zwangerschap. Niet al te veel aan denken en genieten van dit geweldige feit.

Hele fijne kerstdagen!

Liefs

Gefeliciteerd!!!!! Wat super voor je!!! Kan me voorstelen dat je bang bent, maar ik heb een kennis waarbij het in week 36 nog mis ging. Wil je natuurlijk niet bang maken, maar het kan altijd misgaan. Ik zou proberen er niet teveel bij na te denken en te gaan genieten!!!

Wij doen het momenteel even helemaal safe, dit op advies v/d ha. Mijn lichaam heeft de tijd nodig om alle hormonen weer even te regelen haha. Wij gaan er volgend najaar weer voor. Nu maar lekker genieten van onze dochter van 1,5. En ach, als mn meidje straks 3 jaar is snapt ze ook veel beter wat een brusje is hihi!

Een hele fijne en goede zwangerschap toegewenst!!!!!! Ik zal af en toe eens spieken om te kijken hoe het met je gaat.

Liefs Ciomama

Hoi Ciomama,

Dus jullie zetten het eerste even helemaal van jullie af.. nou hopenlijk werkt dit en op deze manier gun je je lichaam natuurlijk wel even wat meer tijd om tot rust te komen. Dus je hebt een dochter van 1,5.. geweldig zeg! Dus jij kunt je al heerlijk uitleven in al die leuke rokjes en jurkjes/meidenspul! Nou ik mag het misschien niet zeggen maar het lijkt me ontzettend leuk als het dit keer een meisje is haha.. als het maar gezond is natuurlijk.. daar gaat het om. Een jongen vind ik ook super stoer.. maar je begrijpt vast wel mijn gevoel. Nou, dan zal ik ook af en toe hier nog is spieken om te kijken hoe ver jij bent!

Bedankt voor je lieve berichtje!

Liefs Jose

Terug
Bovenaan