Nog niet maar wel krampen

A

Anoniem

Guest
Vandaag heb ik mijn nod maar ik heb wel wat last van krampen. Ook al hoeft dat ook weer niets te zeggen. Duimen omhoog en hopen dat ze wegblijven en dat ik morgen positief test. De bedoeling is dat ik tot zaterdag wil wachten maar dat lukt toch niet.

Wie nog meer nu nod??

Nog steeds neits te zien. Laat ze maar wegblijven en dat ik dan natuurlijk ook positief test einde van de week????

hallo

Ik heb vandaag ook mijn nod. Gisteren en eergisteren was ik erg misselijk en nu heb ik nog nergens last van. Wel al een paar dagen krampen in mijn buik en erg gevoelige tepels. Maar dit pas ronde 1 dus mijn vriend en ik gaan er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam ons voor de gek houdt. Of toch niet?? Ik wil ook gaan wachten tot ik 1 weeek overtijd ben om te testen maar das moeilijk. Loop nu wel al een paar dagen met maandverband je weet maat nooit. Succes en laat het me weten of je zwanger bent.

Groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Dit is voor mij ook ronde 1 voor het 3e kind. Mijn eerste 2 zwangerschappen was ik de eerste keer pas na 38 dagen ongi. Dus ga hier dit keer ook maar weer vanuit. Daarna was ik direct op regel. Ik hoop dat het nu direct raak is maar dat zou wel haast te mooi zijn   he!

Maar ik duim voor ons allemaal en hopen elkaar straks weer te zien in een ander forum he!! hihihi.

Hou je me ook op de hoogte??

He hallo meiden,

Gisteren was mijn NOD. De rode duivels zijn er nog niet, maar ik verwacht wel dat ze gaan komen. Ik geloof dat ik niet echt op de juiste momenten geklust heb deze maand (druk druk druk op het werk). Toch is het altijd spannend als je later ongi bent dan normaal. Dus dat wordt wachten voor ons meiden.... Wie houdt het als langste vol....??? De testen liggen klaar in de kast, maar wil die pas gaan gebruiken als in ongeveer een week overtijd ben. Misschien ben ik dan al lang ongi geworden.
Laten we elkaar wel even weten hoe het afloopt???
Jullie horen van me.

Groeten van mij

hallo allemaal

ik heb vandaag ook mijn nod (mijn eerste sinds ik gestopt ben met de pil)
al een paar dagen heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden
lage rugpijn, krampen, veel chocolade eten enz.
maar tot nu toe ben ik het nog niet
natuurlijk zou ik liever zwanger zijn maar dit voelt zo duidelijk als ongesteldheid
veel succes allemaal met wachten

liefs ikjes

hallo

Nog steeds niks. Had gisteren mijn NOD, maar als ik het zo lees kan het ook nog wel even duren voor ik ongi wordt, of ik ben in 1 keer zwanger. Zal wel niet en ik moet dat ook niet teveel gaan denken anders ben ik straks alleen maar teleurgesteld als ik weer ongi   wordt.Mijn vriend en ik hebben een paar weken terug al wel rondgekeken naar babyspullen en wat het kost. Je moet er toch eerst voor sparen, want mijn vriend studeert nog en ik heb ook nog niet zo'n hoog inkomen. Wel leuk hoor al dat kleine babyspul en het viel ons best wel mee met de prijs als je even rondkijkt.

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan