Nog niet maar wel krampen

Ik las ook op andere stukjes dat je posi test ook pas later kan zijn. Maar ik had het bij de eerste 2 op de nod dag al posi. Dus ik ben bang dat het gewoon mis gaat. Ik had zo gehoopt dat het de 1e keer direct raak zou zijn hebben veel geklust dus. Maar goed tot dusver nog geen duiveltjes dus ik blijf hoop houden.

Duimen omhoog

Ik blijf hopen alhoewel ik wel steeds meer ongipijn krijg. Maar ook dit kan een teken van zwangerschap zijn. Allemaal zo dubbel he!

Hai Beppie 123,

ben benieuwd hoe het nu met jou is zijn ze al langs geweest of niet. Gezien dat je nog niet gereageert hebt ben ik bang voor jou dat ze wel geweest zijn.

suc-6 Bonus

Hallo allemaal

Ik wordt gek, ben nog niet ongi en nu zien mijn borsten er vreemd uit. Donkere tepels en enge blauwe aders en op mijn buik ook al iets. Wat is dit?? Ook nog steeds die pijn in de onderbuik en gisteravond weer misselijk. Nog even en ik ben schijnzwanger net als onze hond laatst.
Wie heeft hier nog meer last van of herkent dit.

Marjolein

Hey Marjolein,

Aan jou "kwaaltjes" te horen ben je echt wel zwanger!!!
Wanneer ga je testen..?
Spannend hoor!!

Veel succes!!

Liefs Niunia

hoi Niunia

Heb net getest en ben niet zwanger, nu maar wachten tot ik ongesteld wordt. Die kwaaltjes zullen wel van   het ontpillen komen, het is de eerste ronde ook nog maar.
Helaas.
Marjolein

Terug
Bovenaan