Nog niet ongesteld geweest.

Lotte is vandaag 9 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik geef geen borstvoeding en de vorige keren was ik rond de 6 weken al ongesteld. Ik vind het nu wel lang duren.
Is jullie cyclus al weer opgang?

ik heb maar 2 dagen borstvoeding gegeven en was na 3 weken al weer ongesteld. dit was ook heel heftig. duurde bijna 3 weken.
ik was net met de pil begonnen toen ik ongesteld werd.

succes en als je het niet vertrouwd gewoon even de huisarts bellen.

Kan lang duren... Ik heb geen idee, heb met 7 weken een spiraaltje laten zetten en daarvan kan je 8 weken bloeden. Nou en dat heb ik dus ook... jippie
Succes

Ik ben ook aan het afwachten op mijn 1e ongi want dan kan ik met de pil beginnen. Paddy is nu 7 weken. Ik mag van de gyn de pil gaan doorslikken zonder stopweek vanwege mijn hevige menstruatie dus dit wordt voorlopig de laatste keer ongi!!

@nouky11: van mij huisasrts hoefde ik niet te wachten totdat ik ongesteld werdt om te beginnen met de pil. is er bij jouw een reden voor dat je wel moet wachten?

he meiden,

ik ben gisteren voor het eerst ongi gewrden. geef nog bv het bloedverlies is daardoor ook minimaal.
ik krijg binnenkort ook een spiraaltje. mirena. dit omdat ik de pil niet kan verdragen door migraine. hiervan heb je ook bijna geen menstruatie. en kan gewoon bij bv omdat het hormoon direct in de baarmoeder word afgegeven en dus niet in je bloedbaan komt.

Tygo is vandaag ook 7 weken, en ik heb de eerste twee weken borstvoeding gegeven.Ik zit ook nog steeds op mijn menstruatie te wachten.
Volgende week moet ik naar mijn gynecoloog controle afspraak.
Ik moest al eerder maar daar had ik mij een dag in vergist.

Groetjes Willy

Terug
Bovenaan