Nog niet ongesteld geweest.

Ik ben na vier dagen met borstvoeding gestopt. En ik ben na 6 weken ongesteld geworden. Was wel erg heftig. Ik was trouwens toen net 1 dag gestopt met vloeien, dus was eindelijk blij dat ik van het maandverband af was. Wordt ik ongesteld... Maar goed, hebben we dat tenminste ook weer gehad.

@ Al...

Ik kan niet tegen de pil Heb meerdere merken en hoeveelheden in mijn leven al gehad.
Na geboorte van dochter nogmaals geprobeerd maar moest er mee stoppen. Aangeklooid met condooms, maar nou ja... ik vind t niks.
Dus bleef spiraal over (andere dingen leek me niks)
Ik vond het doodeng, hoorde allemaal enge verhalen over pijn e.d.
VK zei nog neem vantevoren 2 pijnstillers, had ik braaf gedaan.
Nou NIKS gevoeld... Echt nergens last van gehad. Ja dat ik nu bloed, dat kon 8 weken aanhouden.
Ik heb mirena spiraaltje.
Scheelt ook dat ik al bevallen ben van 2, dan doet het (bijna) geen pijn, zei de ha.
Aanrader tot nu toe...

Liefs

Hoi,

Ik ben vandaag voor het eerst ongi geworden dus bijna na 7 weken.
ben vandaag op nacontrole geweest bij de gyn.
Met haar heb ik ook besproken dat ik een spiraaltje wil. Zij vertelde me dat ik dan nog even moet wachten want dat ze dit pas na 3 maanden plaatsen.Dus een afspraak gemaakt voor over 6 weken. Ik zag dat ze het bij jullie eerder geplaatst hebben? De gyn vertelde dat eerder plaatsen niet goed was omdat de baarmoeder wand dan nog erg zacht was.
Ook vertelde ze me dat het niet veel pijn zou doen als je een vaginale bevalling hebt gehad. Ik krijg ook een Mirena spiraaltje

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ben het ook nog niet en het is bijna 7 weken geleden, ik heb geen borstvoeding geven. Ook ik neem een (koper)spiraal ik mag geen pil en een geen mirena spiraal omdat ik ooit een keer trombose heb gehad. Bij mij zeiden ze dat ik 8 weken moest wachten...

groeten

Mijn ha zei dt ik met 6-8 weken een spiraaltje kan laten zetten. Ben net gestopt met de bv dus zal binnenkort wel ongi worden. Was heel zeker van een psiraaltje maar ben er nu weer een beetje bang voor ;-) ik wil binnen 2 jaar geen 2de vandaar mijn keuze voor een spiraaltje en vergeet de pil wel eens haha ;-)
En ik had het ook besloten omdat ik langer bv wilde geven dan deze 5 weken ;-)

Terug
Bovenaan