Nog niet ongesteld!!!!

Hi meiden,

Ja het valt mij ook op dat er veel meiden zijn die overtijd zijn en waarvan negatief is. Nog een reden waarom ik niet durf te testen haha.
Maar morgenavond ga ik testen. Wel spannend hoor. Vanavond is mijn schoonvader er, anders hadden we het vandaag gedaan. Maar aangezien die hier logeert, dan morgen maar.
Heb af en toe wel beetje buikpijn, maar ja ook dat zegt niet veel.

Ik ga volgende week naar Kreta. Wat de uitslag ook is, het zal me wel goed doen. Te spannend.... Maar mocht de test negatief zijn, laat die RD dan pleassssse voor mn vakantie komen

Ik las net ergens anders over die docu, die ga ik wel ff kijken, vind ik wel interessant.

O ja rietje, ik denk wel dat het juist is om donderdag de huisarts te bellen hoor. Juist omdat je hierdoor in spanning zit, kom je geen stap verder. En zij kunnen je meer duidelijkheid geven....

Nou meiden ik  voor jullie! Happydays jij ook veel succes morgen enne ik hoop goed nieuws te horen!

Heel veel liefs van Reneke

YES YES YES YES YES

een week wachten heeft heeeeel lang geduurd, maar was het wachten waard.
vanmiddag uit mijn werk hebben we de test gedaan en al binnen een minuut kwam er het woordje zwanger te staan in het venster. kan het nog niet helemaal geloven.
maar ja nu heb ik nog wel de vraag ben ik nu 5 weken zwanger of 8 weken. ik ben 5 weken geleden ong. geweest maar dat was maar 2,5 dag, dus dat kan ook nog een innesteling geweest zijn.

heb vanmiddag al de huisarts gebeld voor een afspraak, kan hij me ook meteen doorverwijzen naar een vk. maar die wou me weer eens niet te woord staan. "je kunt tussen 8 en 12 een afspraak maken s middags niet" pfffffffff dus morgen ochtend hang ik om 8 uur meteen aan de tel. (als ik er dan door kom)

nou meiden hier een paar gelukssterretjes voor jullie
******************************************* *********************************************

groetjes (verry) happydays

Heee happydays,

Gefeliciteerd meid!
Ook ik heb gister een test gedaan, maar helaas negatief
Nou verloor ik vorige week dinsdag de befaamde slijnprop, niet alleen doorzichtig maar met een beetje bloed.
Ik wacht nog tot en met dinsdag en als ik dan nog niet ongesteld ben dan bel ik de huisarts wel.

Heb je inmiddels de HA te pakken gekregen? En had jij al kwaaltjes?

Meis geniet er samen van en ik hoop een paar ***** gevangen te hebben!

Liefs

Reneke

hoi renneke,

ja ik had een paar zwangerschapsklachten, mijn borsten zijn al een week heel gevoelig en voelde me heeeel moe. en af en toe misselijk, maar ja dat had ik vorige maand ook al. maar heel misschien was ik vorige maand al zwanger en heb ik toen te vroeg getest.
nou morgen ga ik naar de ha. en ik hoop daarna snel een afspraak te kunnen maken met de vk zodat ik meer weet

sterkte en hier nog een paar *****

groetjes happydays

En ja hoor. Ben vandaag bij de dokter geweest. Hij is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Had gister (woensdag) een test gedaan en die was positief. Ben erg onzeker, maar hij zegt dat ik echt zwanger ben. Hij heeft me door verwezen naar de verloskundige. Morgen maak ik een afspraak en hoop dat ik eerder terecht kan dan de dokter zegt (een maand wachten), wil namelijk maar zekerheid. Ben heel onzeker van mij zelf en mijn vriend helpt niet echt mee. Moet wel zeggen dat ik me zwanger voel. Heb onderin links continu steken en een opgeblazen buik. Moet zelf mijn riem twee gaatjes losser doen. Nou, succes dames en tot horens.

Heee zonnestraal,

Gefeliciteerd meid! Probeer een beetje aan het idee te wennen en ga ervan genieten!
Waarom helpt je vriend niet echt?

Meis echt super gefeliciteerd en ik hoop inderdaad dat je snel bij de vk terecht kan.

Liefs

Reneke

hoi zonnestraaltje

ook gefeliciteerd, ja het blijft een vreemd idee he, dat er een klein mensje in je groeit. ik voel me ook echt zwanger (ik was vanmorgen heeeel misselijk), maar kan het nog steeds niet helemaal geloven
ik ga vanmiddag naar de ha. hoopte eigenlijk dat ik daarna snel een afspraak kan maken met de vk, aangezien ik niet zeker weet hoe ver ik ben, maar duurt het echt een maand voordat je een afspraak kan maken pffffff
nou we zullen zien

groetjes happydays

Terug
Bovenaan