nog niet ongesteld?!

A

Anoniem

Guest
Morgen is ons kleine meisje alweer twee maanden oud!
Maar ik ben nog steeds niet ongesteld..
Hoor van de meesta dat het na 5 of 6 weken toch wel gebeurd..
Zondag is het dus al 9 weken geleden dat Shenaya geboren is..

Op de NaControle van de VK zei ze dat je 3 maanden hebt na de bevalling om ongesteld te worden..
Toch maak ik me nu best wel druk er om!
Ik geef flesvoeding btw..

xx Lies

Hoi hoi meid,

ons meisje is van maandag 6 weken.
Ik sinds haar geboorte altijd bloedverlies gehad.
De ene dag al wat meer als de andere, nu denk ik dat het om mijn maandstonden gaat, aangezien het meer is. Maar weet het niet met zekerheid.
Ik geef borstvoeding, er zijn er die dan geen maandstonden krijgen, maar ik dus wel...

Maar genoeg over mezelf. Misschien ben je wel terug zwanger, hehe... wie weet?!
Aangezien je flesvoeding geeft, lijkt dit me best wel lang duren.
Maar het kan natuurlijk altijd e !
Misschien eens even testen... moest de kans erin zitten.
Ik zou in alle geval al graag weer zwanger worden, want zou graag ons tweede kindje dit jaar nog verwelkomen...

Liefs,
van ons...

Zwanger zijn zou ik ook zo weer doen, maar nu even niet :eek:)
Mijn man en ik hebben het gelukkig heel veilig gedaan en god opgelet dus nee ik ben niet weer zwanger!
Maar goed, ik wacht nog af tot eind deze maand en dan ga ik me echt heel erg zorgen maken.

Iris is nu 8 weken en 2 dagen. Ik heb vanaf het begin bloedverlies gehad en ben pas 2 dagen geleden gestopt met vloeien. Ik heb het vermoeden dat het bloedverlies na de bevalling en de menstruatie elkaar hebben opgevolgd. Ik wacht nog een maandje af of het idd al geweest is, want anders klopt er weer geen hout van mijn menstruaties (waren altijd onregelmatig tot ik aan de pil ging). O en ik  heb tot 4 weken BV gegeven, daarna FV.

Esther

te vroeg gejuicht... ben na twee dagen rust (met een drupje gelig vocht de eerste dag en de tweede dag nikx) toch weer gaan vloeien, roze-rood.... baal als een stekker!!

Ga toch deze week maar bellen met de huisarts, want die zei dat ik contact moest opnemen als ik met 8 weken nog steeds vloeide...

Ik vind dit echt niet leuk meer....

Esther

Nina is nu bijna 11 weken en ik ben ook nog niet ongesteld geweest.... Nu ben ik wel pas 3 weken geleden gestopt met de bv dus op zich zou het kunnen dat het dan nog even wegblijft.

Mis het eigenlijk ook niet zo :D

Hoi hoi,

ik weet dus ook niet of het ik mijn menstruaties al gehad heb, aangezien ik ook regelmatig bloed verlies, de ene keer al wat meer als de andere, maar het blijft komen.

Nu, ik heb vorige week een bezoekje gebracht aan mijn gynaecoloog voor controle na de bevalling en ze heeft even nagekeken of ik geen moederkoek meer in me heb, aangezien ik nog steeds bloed verlies. Maar dit was dus niet het geval, dus maar afwachten wanneer ik nu echt weer mijn maandstonden krijg...

Liefs,
van ons...

Hier is al twee weken geen bloedverlies meer te zien dus ik zit ook op mijn menstruatie te wachten. Mijn dochtertje is nu 6,5 week oud. Dus ik wacht rustig af!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan