nog niet ongesteld?!

hoi wilde even reageren op dit berichtje
mijn zoontje is nu ruim 5 maanden. en ben na de bevaling ook nog nooit ongesteld geweest!! wie weet hoe lang dat nog zo blijft??? groetjes aadje

Heb tot op de dag af 9 weken na de bevalling gevloeid. Heb nu af en toe nog gelig drupje, maar dat is niet noemenswaardig en lijkt meer op gewone "afscheiding" dan wat anders...
Het lijkt erop dat de vloeiing idd overgegaan is in ongi zonder dat ik het doorhad. Maar een maandje wachten om te zien of dit t nou was of niet... ben wel blij dat t eindelijk normaal lijkt.

Mocht het bij jou niet zo zijn en je vertrouwt t niet, ga dan idd naar je huisarts, of naar de Gyn.

Esther

ik was met 10 weken ook nog niet ongesteld en aangezien ik voor de zwangerschap een erg onregelmatige cyclus had ben ik maar weer begonnen met de pil. zo weet ik in ieder geval dat ik in de stopweek weer ongesteld zou moeten worden. Volgens de VK had ik vrijwel direct na de bevalling kunnen beginnen met de pil maar ikzelf wou eigenlijk eerst wachten totdat dit vanzelf op gang zou komen. Maar na 10 weken ben ik toch maar begonnen met de pil. Ik geef trouwens fles!

Hoi Lies,

Ik heb 2 dgn borstvoeding gegeven en ben helaas daarna overgestapt naar flesvoeding.

Ik ben pas ongesteld geworden toen Tessa 13 wkn was. Tessa wordt morgen 18 wkn en ben gisteren weer voor de 2de keer ongesteld geworden.
Wacht maar rustig af, die  komen vanzelf wel. Het ene lichaam doet er langer over dan het andere lichaam.

Kruimel

Ik ben gisteren ook maar met de pil begonnen. Yanna is nu 9 weken en ik word ook niet ongesteld. Nu dan maar de cyclus  met de pil regelen.

Groetjes,
Rosanne

Hoi,

Ik heb nadat ik ben bevallen 'maar' 1,5 week gevloeid en niet eens veel. Na 4 weken ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden en direct al weer regelmatig. In december (2 maanden na de  bevalling)  heb ik een spiraaltje laten plaatsen en dat bevalt prima.
De menstruaties blijven nu langer uit en worden steeds minder en op den duur stopt de menstruatie....

Groetjes Sandra

Ik heb het juist andersom... Ik ben al weer aan mijn 3e menstruatie! Dewi is nu 3 maanden oud...
Voor ik zwanger was was ik meestal om de maand ongesteld (er zaten minimaal 8 weken tussen, soms ook wel 10). Nu zit er elke keer nog geen 5 weken tussen. Op zich wel prettig dat er nu weer iets meer regelmaat in lijkt te komen, maar van mij had het nu nog wel even weg mogen blijven of minder mogen zijn. Nu zie ik er namelijk het nut nog niet echt van in! Als je zwanger wilt worden is een regelmatige, korte  cyclus wel handig, maar zo net na een zwangerschap hoeft het van mij nog niet zo...

Jullie mogen nog wel voor mij in de plaats hoor! Ik hoef eigenlijk nog niet zo nodig :)

quote: aadje 24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 23:08:30'));

hoi wilde even reageren op dit berichtje
mijn zoontje is nu ruim 5 maanden. en ben na de bevaling ook nog nooit ongesteld geweest!! wie weet hoe lang dat nog zo blijft??? groetjes aadje

Mij is verteld dat je binnen 3 maanden na je bevalling ongesteld moet worden als je geen borstvoeding geeft..
Ik heb mijn weekje ongesteld erop zitten!! Shenaya is nu 13 weekjes.

Terug
Bovenaan