nog niet ongi!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

had voor mijn gevoel zaterdag ongi moeten worden maar er is nog niets te bekennen. heb wel zere borsten en ben een beetje misselijk. heb allen wel een rommelende buik. nu kan ik ook donderdag nog on worden maar wie weet. krijg toch weer een beetje hoop! we zitten in ronde 13 en gaan volgende maand voor het eerst naar de gyn (niet nodig misschien) durf niet te testen. spannend!!!!!!!

succes degene die ook zitten te wachten!!

gerdine

hoi gerdine

oh duimen dat het nu spontaan raak is en je de gyn niet nodig hebt!!!!! zou erg leuk zijn
ik had afgelopen donderdag mijn nod en ben nu nog steeds niet ongi
ik ga pas as woensdag testen!!! spannend hoor
ook ik heb pijnlijke borsten en een rommelend gevoel in mijn buik dus wie weet!!
ik duim voor je
groetjes mayo

Hoi meiden,

Wat gaan we een spannende week tegemoet. Geraldine ( hoop dat ik je naam goed schrijf( wanneer ga jij testen. Zelf vandaag NOD, nog helemaal niets, wel heel erg ongi buikpijn, ga de 16 e testen. Laten jullie het wel weten als het posi is ( natuurlijk ook als negi is, maar dat willen we niet horen toch?)

Sterkte met afwachten. Morgen gewoon werken, dan tenminste voldoende afleiding.

Carina

Hai Gerdine,

Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde.  Ik ga voor je duimen!!  
Wanneer heb je een afspraak bij de gyn? Zou gaaf zijn als je voor die tijd zwanger bent.

Ik ben zelf bezig met ronde 3, en ook aan het afwachten. Morgen m'n NOD, afgelopen woensd/do/vrij  elke dag een beetje oud bloed verloren. Steeds wat buikpijn, en ook nog steeds last van m'n borsten.

Ik hoop dat we in  deze week  met nog heeeel veel meiden een HOERA-toppic kunnen plaatsen!!   Succes met afwachten.

Liefs, Blondei79

hoi blondie
dat hoera-topic is wel een goed idee,
ahh ik word een beetje gek van mezelf, ben erg ongedurig. hoe zit dat met jullie???
groetjes mayo
(afgelopen donderdag nod en  nog niks te bekennen)

Hey mayo,wat spannend zeg.Ik word er ook helemaal gek van hoor!Ik ben 20 februari gestopt met de pil en mijn nod is as donderdag tenminste als ik een cyclus heb van 28 dagen,dat is dus nog een verrassing!En jou nod was afgelopen donderdag?
Heel veel succes en laat even iets weten?

Groetjes Wendy

hoi wendy

jij gaat ook een spannende week tegemoet!! hopen dat het goed komt. de eerste maand heeft mijn lijf me echt gefopt, ik dacht echt dat het raak was maar het bleek een soort grote schoonmaak te zijn. heb nl 11 jaar de pil geslikt. hopen dat bij jou het resultaat positief is!!!!

mijn nod was idd afgelopen donderdag dus ik word langzaam niet goed van mezelf (goed dat ik morgen weer moet werken,)
veel succes en ik laat het zeker horen
groetjes mayo

Hoi Mayo,
Heb het idee dat mijn lichaam mij ook straal voor de gek houd,heb overal last van,haha!Maar als ik zie hoe er andere meiden voor staan,zijn gewoon al aan hun 10e ronde bezig,ppppffffff! en ik zit nu al in de zenuwen.Mijn lichaam is denk ik ook met een grote schoonmaak bezig,ben 16 jaar aan de pil geweest.Maar je blijft natuurlijk hopen dat het meteen raak is.De zus van mijn vriend is namelijk wel meteen aangeteld.
Wanneer ga je je test halen?of wacht je daar nog even mee!
Erg spannend,hoop dat je goed nieuws hebt als ik je weer spreek!!

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan