nog niet ongi!!!!!!!!!!

spannend hoor, heb vanmorgen stiekem getest en negatief. shit!!!!!
maar k ben nog niet over mijn langste cyclus heen dus het blijft spannend????
jullie ook succes met wachten!!! donderdag ga ik weer testen!!!

groetjes gerdine

hoi gerdine

balen dat je negatief getest hebt, hoelang moet je nog wachten voor je over je langste cyclus heen bent?? hopen op een wondertje!!!
ik ga denk ik toch maar morgenochtend testen. bij mij geen ongi gevoelens meer dus misschien.......
zodar ik wat weet lezen jullie het!
groetjes mayo

nog 3 dagen dan ben ik over de langste heen. wat denk je zoe het nog kunnen? k wordt gek van mezelf. k heb getest met eeen digitale tester van clearbleu. hebbben jullie daar ervaring mee?

groetjes gerdine

hoi gerdine
nog geen ervaring met de digi van clear blue
maar tja dat wodertje, ik heb geen idee
de tijd zal het leren (wha dat is zo erg he...)
ik ben een beetje in twijfel of ik al wel zal testen (morgenochtend) of niet.
ik had afgelopen donderdag,l vrijdag of zaterdag mijn nod dus daar zit ik overheen.
gisteren een rommelende buik maar niks, ontzettend pijnlijke tepels en naar mijn idee ook een kleurverandering dus.... ik weet het niet meer

nou ik hoop voor je dat dat wonder nog komt, laat je het wel weten???
groetjes mayo

Hoi meiden,

Hier nog zo'n zenuwpees. Morgen is mij NOD en meteen mijn langste cyclus (28 dagen). Mijn temp. is extreem hoog, dus ik hoop het echt. Het kan echter alle kanten nog uit. Als ik morgen niet ongie ben ga ik via internet testen bestellen. Ik kan dat pas testen als ze binnen zijn. Dit duurt een paar dagen heb ik gehoord. Ik ben zo zenuwachtig! Dit is voor mij ronde 9.
Meiden, veel sterkte en succes! We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Evelise

Hallo Allemaal,

Ik ben ook nog niet steeds ongesteld geworden en dat met de pil!
Maar maakt niks uit als het zo is zijn we er heel blij mee. Het wordt onze derde.
Ik moest 14 feb. ongesteld worden en test gedaan negatief. Heb vorige week weer een test gedaan weer negatief. Nu vraag ik me af wanneer kan ik het beste de test doen?
Krijg vooral s'avonds een opgezette buik. Dus ik denk het bijna wel.
Misschien heeft iemand tips?!
Groetjes

hoi dv

ik heb helaas geen tips voor je, ik wil je alleen succes wensen.
wat is dat lang geleden he 14 febr. vraagje slik je de pil nog door? misschien een raar idee hoor: maar als je dat doet onderdruk je de het zwangerschapshormoon niet???
ik weet verder niks dus het is maar een hersenspinsle.
jij verder veel succes en hopelijk heb je snel zekerheid.
groetjes mayo

Hey Carina,

En???? Je gaat me niet vertellen dat je ongi bent geworden he!!!
Mijn NOD is donderdag,is voor ons beiden een spannende dag!!!

ben zo benieuwd,

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan