(nog) niet zwanger en slijmpropje verloren...

Hi Dames,
Hier nog een! Ik heb vandaag zo’n slijmprop gehad.... ben 2 weken gestopt met de pil en daarna hebben we 1 keer seks gehad. Weet iemand wat het kan zijn? Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik weet niet precies hoe het zit mijn cyclus enz...?
Hoor graag van iemand,
Liefs
 
Hallo dames ☺️ 
Ik heb een soort gelijke vraag . Ik had zaterdag 5 10 mijn eisprong getest met ovulatie testen . Maar nu ben ik sinds maandag heel misselijk veel steken links of rechts van me eierstokken. Vandaag ineens een kloddertje wit slijm . Wat kan dit zijn? Ik kan pas over 1.5 week testen .
 
Groetjes melissa 
 
heey dames 
 
heb gisteren toen ik naar wc ging zo een slijmpropje verloren ( zoals ergens al vermeld staat kun je het vergelijken met zo een lijmbolletje van staaltjes) 
ik kon dit totaal niet uit elkaar trekken het kletste gewoon terug naar het hoopje zal ik maar zeggen.
nu ben ik er heel zeker van dat ik vorige week mijn sprong had( ik voel die altijd hard) we hebben die vruchtbare week wel genoeg geklust. 
 
ik zou pas volgende maandag men regels moeten krijgen. 
 
ik heb al voor die slijmprop paar dagen last van misselijkheid, veel honger en veel eten,  benauwd, enorm warm hebben, snel moeten plassen, en krampen zoals menstratie om de zoveel tijd.
 
en meer slijmverlies dan anders. zelfs met sprong zoveel nog niet gehad. 
 
heb een test gedaan maar deze geeft negatief aan of heb te vroeg getest. 
 
ik weet niet goed wat ik er vn moet denken aangezien ik bijna alle symptomen vorige maand ook had enkel da propje niet ..
 
is dit mss toch een goed teken? 
 
laat ons hopen.
 
groetjes shana
 
Hoi dames ik heb ook eergister me slijmprop gevonden in me onderbroek ik schrof efffe maar nooit gehad en ik heb zulke steken in me onderbuik echt zo raar maar ik moet pas 22 aug worden pas over 6dagen ?  En ik heb zeker wel geklust voor me ovulatie maar wat is dat slijmprop en al dat wittigheid nooit gehad zo veel? 
 
Terug
Bovenaan