Nog niet zwanger..

Hallo allemaal ,
Tips gevraagd.. misschien dat iemand weet wat je zou kunnen slikken dat helpt/stimuleert om sneller zwanger te worden? Gezonde zoon van 4. Vorig jaar miskraam gehad. Lichaam behoorlijk van paatje gehad. Nu wel elke maand weer ongesteld. Maar ben nu ruim anderhalf jaar verder en ruim jaar na de miskraam en elke maand toch best teleurstelling.. iemand tips?

Er zijn natuurlijk wel wat zaken die bevorderlijk kunnen zijn, zoals foliumzuur slikken, en noten eten. Stoppen met roken en alcohol gebruik.

Allereerst veel sterkte met alles wat je meegemaakt hebt!
Ik ben via een traject zwanger geraakt, maar ik heb ervoor zelf veel veranderd in mijn leven waardoor het nu goed gaat.
Zelf heb ik natuurlijke middelen gebruikt voor persoonlijke verzorging. Mijn partner en ik zijn gezonder gaan eten en anders in het leven gaan staan.
Na jaren van teleurstellingen hebben we de knop omgegooid en gekeken naar wat het leven ons wél heeft gegund.
Nu in verwachting van ons eerste kindje en nog altijd zo enorm dankbaar.

Als het voor jouw gevoel te lang duurt, zou ik even via de huisarts een verwijzing vragen voor de fertiliteitskliniek. Daar werken goede gynaecologen die met je mee kunnen kijken.

Terug
Bovenaan