Nog niet...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

PPPFFF...wat is het warm niet? Ik zit vandaag op dag 34, dat wil dus zeggen 4 dagen over tijd. Wel ongipijnen en rare krampen in mijn onderbuik, maar het zet niet door. Ik heb ook niet het gevoel dat het gaat komen. Ik heb nog steeds die metaalachtige smaak in mijn mond en hele erge opvliegers. Call me stupid, maar ik durf dus echt niet te testen. Ik ben zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Ik had vorige week gevoelige tepels, maar nu voel ik niks meer aan mijn borsten, dat geeft mij ook reden minder om te testen. IK WORD HIER ZO GEK VAN!!! Ja, ik weet het, jullie zouden zeggen, test dan! Maar ik ben zo bang voor de teleurstelling. Misschien dat ik er 1 in de pauze haal....

Ik moest even mijn hart luchten ook meiden.

Iedereen heel veel suc6!

Dikke kus,

Sjantal

Ik ken het gevoel zit zelf op 7 dagen overtijd en mijn testen zeggen niks maar ik word maar niet ongesteld naar de dokter geweest vanochtend en ook via die test geen streepje.
Toch wel vage klachten pijn in mijn onderrug en een rommeltje in mijn buik afentoe een klein slijmpropje met wat oud bloed verder alleen maar onzekerheid!! Gek word j ervan ik ken het gevoel.

Sterkte!!!

Marvi

Hoi Sjantal,

Doe eens gek en gooi die spanning overboord. Gewoon testen!!!

Is het niet zo dan ben je in ieder geval van die zenuwen af en indien er allemaal streepjes of stippen verschijnen kunnen we je vandaag misschien nog wel feliciteren.

Suc66666

Groetjes,
Roos

Je bent in ieder geval meteen van het onzekere gevoel af!!! Ik heb precies hetzelfde alleen ik kan pas aaanstaande zaterdag testen (als ik dan nog niet ongi ben inmiddels). Normaal gesproken als ik dit gevoel in mijn buik had, was ik vrij wel direct met het gevoel ontzettend ongesteld geweest. Maar nu komt er maar niets... wel erg vreemd vindt ik. Ik ga dan ook echt meteen zaterdag of zondag testen. Ik zou helemaal gek worden van die onzekerheid... wel niet, wel niet!!! En als het wel zo zou zijn... dan zou je er waarschijnklijk pas na een test achterkomen toch?! Gewoon even in de pauze halen!! Ben wel erg benieuwd wat er uitkomt!!
Groetjes,
Shir

Nou meiden, bedankt voor jullie reactie! Ook ik hield de spanning niet meer, maar helaas....NEGATIEF! Ik heb twee testen van Clearblue gehaald. Ik moet er wel bij vermelden dat het - streepje erg vaag is, maar ik ga er gewoon van uit dat het deze maand niet raak is. Laten die @$#@ duiveltjes nu maar komen!

Best een opluchting toch?! Wel jammer natuurlijk.. maar onzekerheid vreet veel te veel van je energie!! Zonde!!

Hoi Sjantal,

Ik had gehoopt op een beter resultaat voor je. So sorry....

In ieder geval veel geluk en succes in je komende ronde en nu maar hopen dat je ongi niet te lang op zich laat wachten zodat je snel weer kan gaan klussen.

Bij sommigen is overigens het hormoon wat later pas goed te vinden in de urine, dus je zou over een week ofzo (als je duivels uitblijven) nog een keer kunnen testen.

Sterkte!

Roos

hoi sjantal,
dat gevoel ken ik ook.
ik ben ook geregeld overtijd,
mijn 1 na laatste menstruatie was 2 juli cyclus 29, en nu dinsdag 3-8-2004 cyclus 33, ik ben wel ongesteld geworden, maar deze was anders dan normaal, nu verloor ik maar amper bloed,
bij gebruik van wc papier kwam er 1 veegje bloed vrij en meer niet, en wat er op mijn maandverband belande was ter grote van de vingertop van je wijsvinger.en de breedte daarvan, en meer bloed verloor ik niet, kon de maandverband dus ook meerdere dagen dragen, was misselijk,heb een flinke druk op mijn buik staan,en last van mijn borsten, afgelopen zondag was ik er van af (8-8-2004) maar ook nu heb ik die druk op mijn buik staan,ben nog steeds misselijk,nog steeds vaak naar de wc en nog steeds last van mijn borsten.
ik weet niet wat dit inhoud maar ik ga zo een zwangerschaps test halen, want anders draai ik door.

als je wilt praten dan mag je mij gerust een e-mail sturen,

groetjes van patricia

h.deruijter67@chello.nl

Terug
Bovenaan