Nog niet...

Ladies,

Jullie zijn zo lief. Ik voel me niet echt belabberd, omdat ik pas net begonnen ben en het logisch is dat je cyclus eerst haar draai moet vinden. Je voelt je alleen zo klote (mag wel even he? :))

Hey Patricia, het lijkt erop dat het bij jou raak is hoor. Misschien dat het een innestelingsbloeding was?

Succes meid en laat het ons weten!

He Sjantal..

Ik kon me helemaal in jou verhaal vinden.
Ik heb precies het zelfde vorige week gehad. Al die pijnen en klachtjes. Om gek van te worden... Helaas draaide het bij mij naar 3 dagen op ongi uit...

Wij besloten wel om nog een paar dagjes te wachten met testen, ook ik was zooo bang voor (alweer) een negatieve uitslag..
Maar je moet doen wat jou het beste lijkt. Als een test haalt wens ik je een geweldige uitslag? Laat het dan maar vlug even weten. Ook als het negatief is laat je dan even iets van je horen?
Ik zal voor je duimen..

groetjes Oby

Hallo Sjantal,

Ik begrijp je volledig, wij zijn ook pas begonnen, ik ben nu op dag 29 en durf niet te zeggen overtijd of nog niet, omdat ik niet echt weet hoe lang mijn cyclus is. 'k Heb dus nog niet getest, maar ik voel ook vanalles, ook ongi-pijn maar toch net iets anders... 't zal ook wel noppes zijn, maar je bent er toch mee bezig en stiekem toch een beetje ontgoocheld hé... Veel succes alvast voor de volgende ronde!!

Hey meisje,

Ik ken dat gevoel ook, ik ben ben nu op dag euh,... ik denk 63 of 64 van mijn cyclus, ben ook nogaltijd aant wachten op die verrekte duivels. Ik heb al 3 testen gedaan en altijd negatief, dus ik voel serieus met je mee.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan