nog niet........

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben nieuw hier, en wil eigenlijk ff mijn ei kwijt. Ik ben in het verleden zwanger geweest, maar ben het kindje verloren. mijn vriend en ik willen nu weer heel erg graag kinderen omdat wij eraan toe zijn. We zijn nog niet zo heel erg lang bezig, maar voor mijn gevoel heeeeel erg lang al. Nu ongeveer zo'n zeven maanden.

Nou ben ik nogal een stresskip en begin ik vaak angsten te krijgen dat ik misschien wel helemaal niet zwanger kan worden meer, wat waarschijnlijk onzin is.

Ik krijg er in ieder geval hoofdpijn van en vind het allemaal erg vervelend

Waarom kan iets niet gewoon lekker vlot gaan als je iets graag wilt. Als je het niet verwacht of niet mee bezig bent ben je zo zwanger lijkt het wel en als je het graag wilt kan je lang wachten..

zo dat lucht een beetje op

groetjes sw33tness

hoi Sw33tness,

Welkom op het forum.
Niet stressen hoor. Ik heb verhalen op het forum gelezen van vrouwen die al meer dan een jaar bezig waren (soms wel 2 jaar) en die het ook niet meer zagen zitten. Zij waren dan ineens toch zwanger!
Dus hou vol en als je het even niet meer weet... lucht je hart op dit forum. Er zijn genoeg meiden die je een   onder de riem kunnen steken.

liefs bientje

hey bientje..

bedankt voor je reactie...er zijn weinig mensen waar ik mee kan praten over dit onderwerp...uiteraard me vriend en me ouders maar toch. Het is fijn om te horen van anderen.

En ja alles kan natuurlijk...maar in principe is elke maand er eentje te veel....maar of het m deze maand wordt weet ik snel genoeg...ik hoop nergens meer op kan t alleen maar meevallen

Hoi ??? (sorry je hebt een erg lastige naam bedacht!),

Hoezo herkenbaar?? Absoluut. Wij zijn sinds eind maart vorig jaar 'bezig' In mei 2 weken mogen genieten van een positieve test en toen ging het weer mis. De verloskundige zei dat we een maand moesten wachten en dat dan het licht weer op rood zou staan maar dat heb ik in de wind geslagen, dat advies want ik wilde zo snel mogelijk dat heerlijke gevoel weer terug!!! Nu staat het licht allang weer op groen maar nog steeds niet gelukt. Aan de ene kant denk ik dat het positief is dat het al wel es gelukt is, maar het ging meteen weer mis, het heeft zich verder niet ontwikkeld, waarom niet??? En waarom is het dan nog niet weer gelukt? We doen het op de juiste momenten en regelmatig, leven gezond, slikken vitaminen wat nu nog meer. Tja, het van me afzetten maar dat kan ik niet!!!! Als je nu zou weten dat het uiteindelijk goed zou komen, dan zou ik er natuurlijk makkelijker mee om kunnen gaan. Die onzekerheid is zo frustrerend!
Zo, dat lucht inderdaad op.
Welkom hier!! Zoals je ziet sta je er niet alleen voor!

Groetjes Ineke

En het vervelende was vooral dat die eerste keer....toen het eigenlijk niet egt in de planning was dat ik zo zwanger was. Onverwachts....dan hoop je een tweede keer dat dat ook gebeurt..Inmiddels is dat twee jaar geleden. Ik ben in juli gestopt met de pil...maar ben zo bang dat er misschien iets mis met mij is. Totaal geen reden voor maar goed...als je iets graag wilt kan je niet wachten he.

Ik ben in ieder geval blij dat er zon site bestaat...meer lotgenoten gelukkig.....

groetjes MAud

quote: sw33tness schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 19:32:47'));

Hallo,

ik ben nieuw hier, en wil eigenlijk ff mijn ei kwijt. Ik ben in het verleden zwanger geweest, maar ben het kindje verloren. mijn vriend en ik willen nu weer heel erg graag kinderen omdat wij eraan toe zijn. We zijn nog niet zo heel erg lang bezig, maar voor mijn gevoel heeeeel erg lang al. Nu ongeveer zo'n zeven maanden.

Nou ben ik nogal een stresskip en begin ik vaak angsten te krijgen dat ik misschien wel helemaal niet zwanger kan worden meer, wat waarschijnlijk onzin is.

Ik krijg er in ieder geval hoofdpijn van en vind het allemaal erg vervelend

Waarom kan iets niet gewoon lekker vlot gaan als je iets graag wilt. Als je het niet verwacht of niet mee bezig bent ben je zo zwanger lijkt het wel en als je het graag wilt kan je lang wachten..

zo dat lucht een beetje op

groetjes sw33tness

Hoi sw33tness,

Als het je oplucht moet je dat zeker maar af en toe hier van je afpraten!
Wat betreft dat wachten.... als je iets heel graag wilt dan lijkt de tijd te kruipen.
Ik hoop dat je ergens de rust kunt vinden zodat je hoofdpijn wat afneemt en je wat minder angstig wordt. Blijf moed houden!!

Liefs Bloem 25

ja probeer mijn zinnen te verzetten en de ene keer lukt het beter dan de andere keer.Maar me vriend vertelde net dat een hele goeie vriendin van hem zwanger is en dan branden de tranen toch weer in mijn ogen..

Maar ja we houden hoop...

liefs Maud

Het is nu zeker niet leuk om te horen dat iemand anders wel zwanger is geworden. Al gun je het haar nog zo, het komt hard aan.
Soms lijkt het wel alsof ik, na onze beslissing om met de pil te stoppen, alleen nog maar zwangere vrouwen zie of ontmoet! Ik kan me voorstellen dat als je al een tijd bezig bent dit heel frustrerend is.

Maar geef niet op hè... jou tijd komt echt nog wel!!

Terug
Bovenaan