nog niet........

Ja inderdaad, overal om je heen zie je veel zwangere vrouwen ineens, hetzelfde als je een miskraam hebt gehad zoals ik, ik zag overal zwangeren en kindjes, baby's

moeilijke tijden waren dat

Maar ja alles komt goed hopen we dan maar...

succes ook

groetjes maud

quote: sw33tness reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 20:08:49'));

ja probeer mijn zinnen te verzetten en de ene keer lukt het beter dan de andere keer.Maar me vriend vertelde net dat een hele goeie vriendin van hem zwanger is en dan branden de tranen toch weer in mijn ogen..

Maar ja we houden hoop...

liefs Maud

Ja dat is zeker helemaal niet leuk. Ik maakte van de week iets soort gelijks mee. Mijn zusje belde me op dat ze zwanger is (een ongelukje). Leuk voor haar natuurlijk maar voor mij voelde het heel rot, ik kon haar ook niets zeggen want wij houden het voorlopig voor de familie nog stil. Ik kon wel janken aan de telefoon. Ik heb daarna ook gewoon even lekker een potje zitten janken. Maar ja we zijn nu weer twee dagen verder ik heb mezelf weer opgeraapt en gezegd kom op niet getreurd. Maar dat is niet makkelijk.
Dus sta jezelf toe als je dat zo voelt er verdrietig om te zijn, ik kan je zeggen het lucht erg op.

Bloem 25

Terug
Bovenaan