Nog niets!!!

Bea hoe is het met jou??
En Ivy hoe gaat het met jou??

Bij mij nog niets te bekennen.

Sinds gisteren heb ik steken aan de rechterkant van mijn buik. Precies dat gevoel had ik met Nathaniel ook.

Bedankt voor de lieve berichtjes!

Normaal als ik een dag overtijd was (gerekend van 23 dagen) dan kon ik niet wachten om te testen. Maar nu heb ik daar helemaal geen problemen mee.
En van een cycles van 23 dagen ben ik nu zelfs 5 dagen overtijd. Maar ik heb maar de cycles van vorige keer genomen, die was 27 dagen, dus nu 1 dag overtijd. Ik heb zelf het gevoel dat ik zwanger ben en dat de test dan een bevestiging is. Daarom is het makkelijker.

Toen ik zwanger was van Nathaniel, was ik aan de pil, maar ik wist dat ik zwanger was qua gevoel en heb toen gewacht met testen tot ik 3 dagen overtijd was.

Ik ga zaterdag testen. Wachten tot er genoeg hcg aanwezig is.

Iedereen succes!!!

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,

Dat gaat helemaal de goeie kant uit met jou!! Wat heerlijk dat je er zo rustig onder bent. Fijn als je zo op je gevoel kunt vertrouwen. Mijn gevoel is ook heel sterk, maar toch ben ik af en toe super bang dat het niet zo is. Terwijl ik dus hele duidelijke aanwijzingen heb.

Ik ben heel benieuwd of de test zaterdag je gevoel bevestigt: een broertje of zusje voor Nathaniel!

Liefs, Inge
 
Hey,

Bij mij is er ook nog altijd niks gebeurd. Ik wacht ook vol spanning af.
Ik duim voor jou zaterdag, dan zit ik met mijn twee duimen omhoog, eentje voor jou en eentje voor mij.
Nog veel succes met het wachten. Jij bent er wel erg rustig in, ik had daarstraks al bijna een test gekocht, maar heb het toch gelaten want ik weet dat als ik een test in huis haal dat ik toch niet kan wachten tot zaterdag.

grtjs,

Bea
 
jeetje dames (tatjana en bea)

spannende dagen hoor!!
en knap van je tatjana dat je er zo rustig onder kunt blijven!!

ik wens jullie (en alle andere ook natuurlijk) heel veel succes voor zaterdag!! en laat wat horen he! we zijn allemaal errug benieuwd naar wat de uitslag is!!

xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan