Nog niets!!!

Hoi Tatjana en Bea,

Bij mij ook nog niks te zien, zou het dan toch zo zijn dat dit voor ons een geluksmaand is???

Ik maak me echter nog geen illusies, want ik ben wel vaker over tijd geweest. Ik heb ook niet echt klachten, alleen een beetje een zeurderige buik en veel eetlust. Maar geen last van mijn borsten of zo.
Ook ik ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben.
Ennuuhhh Bea heb je ook nog een duimpje voor mij?

Liefs, Ivy

 
Lieve meiden,

Echt spannend hoor. Ik zou het liefst drie duimen op steken, 1 voor Bea, 1 voor Tatjana en 1 voor Ivy. Ik steek gewoon m'n grote teen mee de lucht in hihihi.

Tatjana, ik hoop echt dat je gelijk hebt maar hou er wel een beetje rekening mee dat het ook anders uit kan pakken hè, ik hoop natuurijk dat deze opmarking overbodig is.

Ik ben ook nog niet ongi. Hier thuis het ik drie testen liggen en als ik nog niet ongi ben ga ik ook zaterdag testen, je weet maar nooit. Zaterdag is mijn manlief jarig, het zou natuurlijk een super cadeau zijn. Vanmorgen moest ik na het opstaan gewoon weer terug op bed gaan liggen van de misselijkheid. Nou ja, ik reken er in ieder geval niet op, gggrrrrr, wat zit ik toch weer allemaal te zwatsen!!

Liefs, Ank
 
Jeetje spannend hoor!!! Ik ben erg benieuwd, zal ook meeduimen. Zou wel erg mooi zijn als jullie alledrie goed nieuws kunnen brengen zaterdag!

Heel veel succes,

Liefs Vanessa
 
Terug
Bovenaan