Nog niks aangekomen

<p>Hi!</p><p>Ik ben nu 18+1 weken en weeg nog steeds hetzelfde als voor de zwangerschap. Ik eet veel (en echt niet heel erg gezond), heb geen 1 keer gespuugd en sport niet (beweeg wel maar niet intensief) </p><p>Ik begin wel een buikje te krijgen en met de baby gaat alles prima, ik voel dagelijks wat bewegen in mijn buik. Maar kilo's erbij dus niet.</p><p>Zijn er meer mensen die dit hebben?</p><p>Natuurlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat de kilo's er nog niet aan vliegen maar het maakt me toch een beetje onzeker!</p><p>Liefs</p>

Hoi! Ik was rond die tijd ook nog niets aangekomen, terwijl mijn broeken wel niet (echt) meer dicht gingen. Pas sinds 2 weken ongeveer duidelijk zwanger qua buik, en ook wel iets aangekomen. Nu 25 weken.
Geen zorgen maken :)

Bij mij duurde het ook tot een week of 25 voordat er echt iets bij kwam. Ik ben nu 33 weken en nog steeds maar 3,5 kilo aangekomen. Zo lang het kindje goed groeit, is er niets aan de hand!

Ik zou me geen zorgen maken! Waarschijnlijk heb je nog genoeg reserves in je lichaam waar je baby nu op groeit, en kom je vanzelf aan als die "op" zijn. Lekker van genieten dat er nog niks bij zit! :) 

Hoi,
Ik ben nu 35 weken en 4 kilo aangekomen, kan ook een aantal van mijn eigen broeken nog aan. Ik zou me er zeker niet te druk om maken, de baby neemt wel wat 'ie nodig heeft. Heb nu sinds 4 weken een echt zichtbare buik, maar ik vind het helemaal niet erg. Geniet ervan zou ik zeggen... Kan het je ook niet in de weg zitten! 

Ik ben pas 12 weken zwanger maar ook nog niets aangekomen terwijl ik merk dat bepaalde broeken niet meer lekker zitten en mijn lievelings riem krijg ik niet eens meer dicht.. Heel gek! 
Mijn beste vriendinnetje is tijdens haar hele zwangerschap maar 4 kilo aangekomen en inmiddels een hele gezonde meid op de wereld gezet. Dus ik denk dat het niets zegt.. 
Geniet er maar van! ;-)

Ik ben vandaag 29 weken en in totaal 1 kilo aangekomen. Ben eerst 6 kilo afgevallen. Dus maak je geen zorgen die kilotjes komen nog wel?

Terug
Bovenaan