Nog niks aangekomen

Hoihoi,
Hier bijna 20 weken en ik zit zelfs nog 3/4 kilo onder mijn gewicht vanvan v de zwangerschap. Ik was wat kilo's verloren door t velen overgeve in het begin. Inmiddels eet ik alweer 4 weken gewoon normaal en er is nog maar weinig aan gekomen terwijl er toch echt wel een buikje begint te ontstaan

Ik ben 17+3 en weeg een kilo minder. Ondanks buikje en mega boobs haha. Ik ben er eigenlijk heel blij mee. Al die kilo's in straks de warme zomer mee sjouwen. Ik verwacht straks echt nog wel wat kilootjes als je vocht vast gaat houden en dat ik een rustige opstart heb zie ik als een voordeel ;)

ik ben nu 7,3 weken en ik kan echt niet meer in mijn broeken en ik ben zelfs lichter in mn gewicht dan voor mn zwangerschap, zou me er niet te druk om maken sommige komen niet aan de ander juist wel en sommige vallen af. bel bij twijfel de vk, geniet van je zwangerschap

Ik ben nu 18,5 week. Ben de afgelopen weken 8 kilo afgevallen. Nu blijft het stabiel op 76 kg staan. Maar verloskundige en mensen om mij heen die dit meegemaakt hebben die zeggen allemaal dat ik mij geen zorgen moet maken zolang het kindje er goed uit ziet en het hartje goed klinkt. Dus ik heb het nu naast mij neergelegd. Dus ik zou zeggen, geen zorgen!

Ik ben nu 14 weken en ben rond de 7 kilo afgevallen en sta nu 2 a 3 weken stil. De verloskundige vond het nie zo erg (heb ook wel overgewicht), als t niet met meer dan 500 gr per week er af ging en het na 20 weken stopt emt afvallen. Maak me er niet zo druk om :) 

Terug
Bovenaan