Nog niks hier! Maandag naar zh.

Je kleintje heeft het zo te zien nog goed naar zn/haar zin bij jou!
Neem nu nog maar (voor zover je dat lukt) een heerlijke nachtrust en slaap vooral lekker veel, dat is strax eerst over hihi.

Was zeer benieuwd of ik je hier nog zou zien, maar jahoor ze is d'r nog.

Hoop voor je dat het nu niet al te lang meer gaat duren.

Liefs Mamaloe

nou je bent niet de enioge hoor! ik zit hier ook zo te wachten en er gebeurd maar niks.

vandaag 41 week en de verloskundige zei deze week dat ze verbaast zou zijn als de kleine zou komen deze week.

ben het wachten en vervelen zo zat! weet niet hoe ik de dag door moet komen, en iedereen die belt..ppppfff idd ze bedoelen het goed, maar ik heb er zo geen zin meer in.

soms neem ik gewoon de telefoon niet op, omdat ik weet wat ze gaan zeggen...en en en en en en en en is het er al.......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

gelukkig heeft mijn vriend nou 3 weken vrij, dus heb ik nu wel iemand waar ik tegen aan kan praten behalve de katten.

groetjes jippie
41 week

Hoi Allemaal,

Ik voel me al weer iets beter! Natuurlijk is mijn verlangen naar ons kindje vast houden nog steeds. Maar ben al stuk minder emotioneel.

Ik ga er nu gewoon van uit dat ik zeker tot volgende week deze dag loop en misschien langer. Ook al laten ze hier niet tot je 43ste week lopen.
Mijn vriend zei gisteren nog toen huis thuis kwam uit zijn werk. Als je volgende vrijdag nog niet bent bevallen ga ik er wat van zeggen. Hij zegt ik wil niet dat er met jou en de kleine iets gebeurt ik vind het dan lang genoeg. Hij denkt ook dat het een keizersnee wordt. Ik blijf er ook bij. De reden is dat de kleine nog niet is ingedaald. Wij denken dat ik te smal ben. Maar de gyn waar we zijn geweest toen ik 39 weken was zei dat ze daar pas achter kunnen komen tijdens de bevalling of mri scan en dat laatste kan/mag nu niet.

Ik was even naar de winkels afleiding zoeken en toen zei een vrouw tegen mij. Jij loopt op het laatste of niet? Ik zei ik ben al een week overtijd. Ze zei had ik vorige jaar ook met mijn kleine het is pas na 42 weken gekomen via keizersnee.
Ik zei ik denk dat dat ook bij mij gaat gebeuren. Ze zei je draagt het wel laag. Ik zei ja maar het is niet ingedaald. Dat had ik ook zei ze. Dus zo zie je maar kans dat het een keizersnee wordt is toch wel groter.
Maar de keizersnee op zich vind ik geen probleem. Alleen hoop ik wel dat ik niet helemaal onder narcose ga. Wil graag wel beetje van mee maken zover het dan kan.

We gaan afwachten meer kun je niet doen.

Dank jullie wel voor jullie steun.
p.s. over slapen ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Wordt geregeld wakker van pijn in mij zij en heupen. Dus makkelijker gezegd dan gedaan.

Van de clini clown is wel een grappige Mommy moest lachen toen ik het las.

Heel veel liefs An 41 weken en 1 dag zwanger

Hoi,

Even over het indalen.

Ik ben vorig jaar mei bevallen van een dochter. Ook zij was niet ingedaald. Dat is pas tijdens de bevalling gebeurd. Bij ong 7 cm ontsluiting bedacht ze ineens dat het tijd werd om te zakken. Ik heb het voelen en zien gebeuren. (erg raar gevoel) Je kindje hoeft dus niet ingedaald te zijn om te bevallen. Dat kan ook tijdens de bevalling gebeuren.

Succes met de laatste loodjes! Ik hoop dat je geen keizersnede nodig hebt.
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan