nog niks...

A

Anoniem

Guest
Hej, vandaag is mijn NOD tot nu toe nog niks. Natuurlijk kon ik het niet laten om te testen.. maar hij was negatief:( Vorige keren was mijn menstruatie altijd op tijd en voelde ik hem aankomen en nu ben ik in de war. Mijn borsten zijn wel topzwaar om het zo te noemen en ze jeuken een beetje ook heb ik de hele week al niet ruikende afscheiding. Volgens mij meer dan normaal..Mja ben bang dat ik dingen zie die er niet zijn....Misschien ben ik er te veel mee bezig en moet ik een stapje terug doen...

hey meid,
Ik heb hetzelfde als jou.. geen klachten van een komende ongi.. dikke maar niet ruikende afscheiding.. negatieve test en maar niet ongi worden.. ben er ook te veel mee bezig.. Afgesproken met mijn man het even te laten rusten voor mezelf.. laat me denk strak ook ff wat minder op het forum zien.. stapje terug voor mezelf.. Weet alleen nog net niet zo of ik dat kan.. het zit eenmal in je hoofd he..

Kussies

Hoihoi,

Spannend!!! Je hebt wel wat dingetjes die bij een zwangerschap horen, maar ja die kunnen van een menstruatie zijn. Ons lichaam is en raar ding, daar ben ik wel achter nu haha! Ik heb volgende week mn nod en sinds mn ei ook erg last van veel afscheiding. Heb geen idee of het iets betekent, ik ga er maar vanuit van niet. Ik zou even wat afleiding zoeken, even je gedachten ergens anders.

Succes meid en hopelijk test je komende week positief!!!!

Liefs ciomama

Rot zeg, die onzekerheid. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Hopelijk met een positieve test natuurlijk!

Het zit idd in mijn hoofd ik wil het zo graag. Vooral omdat ik het gezinsleven echt mis. Heb veel meegemaakt en zou zo graag samen met mijn vriend een gelukkig gezinnetje stichten. Om daar dan samen van te kunnen genieten. En met kerst of dat nu dit jaar of volgend jaar als gezin te kunnen vieren. Dat wat ik al jaren niet meer heb .. sorry klinkt heel wanhopig hé sorry zit helemaal in een dipje

Spannend joh! Zware borsten en de afscheiding... Het zou kunnen...

Het begint een beetje op een reclamepraatje te lijken (waarvoor sorry), maar heb je de kv2x5 gedaan? Dit was de enige test waarmee ik de eerste periode positief testte.

Het zou toch super zijn!

Liefs,
Melian

nee had er 1 van cb d8 dat die t beste waren omdat ze zo duur zijn...ga zo maar eens een nieuwe test kopen dan als die goed bevallen en anders morgen ga zo naar mijn werk...

Hoi,

Ik had de dag van mijn NOD ook een test gedaan en deze was ook negatief. Ik had ook witte niet ruikende afscheiding maar geen zware borsten (ben zowiezo niet erg groot bedeeld HaHa). Echter toen ik drie dagen na mijn NOD een test deed, was daar het lichte streepje!! Het kan dus echt nog hoor... Ik heb vandaag, zes dagen na mijn NOD, weer getest (ik had de test van het Kruidvat met twee testen in een pakje) en nu was het een dikke vette streep. Er is dus zeker nog veeeel kans voor je dat het wel raak is!! Ik duim voor je.

Liefs Issatje

Terug
Bovenaan