nog niks...

Nou meid, we moeten dus nog even duimen!! Misschien hebben we nog succes! Hier nog steeds niets gebeurd!
xxx

hier is t nog rustig. wat krampjes in mijn onderbuik. Pijnlijke borsten.... hopelijk morgen meer duidelijkheid.

Goede morgen! Mijn nod heeft zich nog steeds niet gemeld... welke testen bedoelen jullie die goedkoopste? 2 voor €5? vandaag nog steeds een negatieve test dus.. we wachten nog af vind t spannend... heb toch een beetje goede hoop...:) @laurie.. hoe gaat het bij jou?

Inderdaad die in dat witte pakje twee voor € 5,-

Spannend dat je ongi zich nog steeds niet gemeld heeft. Dat geeft moed ;-)

xxx

Spannend! Is inderdaad toch voorzichtig positief dat je menstruatie uitblijft en dat icm de verschijnselen die je beschrijft.. Hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt!

Duim voor je! Liefs Lisette

heb getest maar nog negatief mja... toch voorzichtig hoop heb voor t eerst in die drie maand tijdens mijn vruchtbare periode om de dag geklust ..

Goedemorgen dames,

Ik heb vanmorgen ook getest, zit nu op mijn 28e dag, mijn gemiddelde cyclussen zijn 27 dagen, dus zit er gemiddeld 1tje overheen, maar ja, morgen nog een dag...

Test was negatief (kruidvat 2x5euro)

Wie heeft er ervaring met de clearblue testen digitaal (zwanger/nietzwanger)

Deze heb ik 2 dagen geleden gedaan, en die teststrip die er uit komt, daar zag ik een heeeeeeel licht streepje, maar test gaf NIET zwanger aan...
hoezo desperate :(:)

xxx mij

Terug
Bovenaan