Nog nooit...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nog nooit was ik overtijd! Zelfs niet als ik zwanger was. Ik testte altijd al voor NOD of op NOD, want dan wist ik gewoon dat ik zwanger was. Nu weet ik het niet! Niet gewoon ongi geworden op mijn NOD, zoals altijd. En nu? Ik, degene die altijd tegen iedereen zegt: als je zekerheid wilt hebben, moet je testen. Uitregekend ik durf niet te testen. Bang voor de teleurstelling. Hoewel ik sinds gisteren toch een aantal bekende dingen durf te herkennen. Maar omdat ik elke keer wel een aantal van die voortekenen heb, durf ik het nog niet te geloven. Ben al zo vaak teleurgesteld. Dus we wachten vandaag nog even af. Je weet maar nooit. En dan kom ik toch aan het testen. Duimen jullie mee?

Groetjes, Kat

Hoi Kat

Spannend hoor.
Laten we duimen dat het nu eindelijk toch zo ver mag zijn!!!!
En laat zeker wat van je horen als je toch hebt getest.

Liefs Alma

hoi Kat!

oooooooo wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik hoop het zo voor je meid!Ik ga heel hard duimen voor je.
Weet je dat ik me herkende in je verhaal?Ik test ook altijd al voor mijn NOD maar nu deed ik dat eigenlijk niet.Ik heb zelfs braaf een dag na mijn NOD pas getest.Maar dat kwam omdat mijn temp steeds maar bleef stijgen.Ik kan het niet echt verklaren hoor,ik had wel vanaf mijn ei een goed gevoel maar op een gegeven moment ook weer niet.

Ik had een soort rust in me die ik nu pas kan verklaren,ik was ook erg gestressed tijdens het testen.Terwijl ik in die 8 maanden weet ik hoeveel testen heb verspild.Had ik toen misschien altijd zoiets van hij is toch negatief?En nu stond ik met bonzend hart naar het lege vakje te kijken en toen kwam hij al op!!!!!!!

Ik had mijn urine opgevangen dus ik wilde meteen nog een keer testen met een duur merk.Ik had eerst zo'n stripje van MatCare.Dus ik die clearblue digitale gepakt en naar boven gerent naar mijn man.Die lag nog in bed het was 6 uur.En terwijl ik het vertelde over die goedkope test kwam het verlossende bericht al in het venster:zwanger.
En toen geloofde ik het ook meteen ,want alles voelde zoals het moest voelen.Heel erg vertrouwd net als toen.

Ik hoop toch dat je ene testje gaat proberen dan ben je in ieder geval van het getob af.En als hij positief is ga ik heel hard voor je juichen haha.

Kan je dan ook nog naar het aprilforum of wordt het al mei dan?Ben benieuwd joh!!!!!!

hee heel veel succes en laat het weten he!

doeidoei

Kat,

We duimen voor je. Gek atlijd eerder testen en nu niet durfen. Laat het gauw weten als je getest hebt.

Liefs Tebbe

Hoi Kat,

Natuurlijk duimen we mee!!!

En geeft niets dat je niet durft te testen, ik denk dat het een natuurlijk iets is omdat je vaker teleurgesteld bent. Neem de tijd ervoor, en doe het op jouw/jullie tijd.
En heel veel sterkte dan toegewenst!

Groetjes,
Aimee

hoi Kat

wat spannend allemaal , gooi die test er tegen aan heb ik ook gedaan :eek:)
Alleen ik heb nog geen zekerheid ik zie twee strepen mijn man niet , ik mijn beste vriendin op gebeld niks gezegd waarom ze moest komen test onder de neus gedrukt en zij ziet ook twee streepjes waarvan 1 wel heel erg vaag is dus we wachten het af tot het weekend en dan gooien we er nog 1 tegen aan.
Nu heb ik de test   's avonds gedaan , maar dat moet toch niks uitmaken

Groetjes Danielle

Hoi,

Kon me niet langer bedwingen. Een CB digitaal gedaan. Helaas niet zwanger.(ook nog niet ongi)  Maar goed, op naar de volgende ronde. Maar wanneer nou mijn NOD gaat worden? Geen idee. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan