Nog nooit...

hoi kat

ik wil je nu niet onzeker gaan maken , maar ik heb eer gisteren een CB test gedaan ook geen kruis te zien , maar gisteren een andere test gedaan en daar was wel een vage streep te zien :-s
Anders ga je gezellig met mij het weekend afwachten

groetjes Danielle

Danielle,

Dat betekent dat je zwanger bent. GEFELICITEERD.

Kat, het kan zijn dat er nog niet genoeg hormonen in je urine zit. Als je ongi niet op gang komt over een paar dagen weer testen.

Liefs Tebbe

Tebbe ,

ik hoop het ook alleen ik wacht voor de zekerheid het weekend nog even af .
Ik zie de streep wel en mijn man niet  tenzij hij de test tegen het licht houd dan ziet hij een vage streep lopen .
Dus voor alle zekerheid ga ik nog even nergens van vannuit ( heb in het afgelopen half jaar 2 miskramen voor me kiezen gehad   7 & 9 weken ) dus mocht het wel zo zijn zal ik extra voorzichtig zijn
dus we wachten het weekend nog even af , maar ik begrijp je enthousiasme

groetjes

Danielle,

Ik zag je berichtje net. Ik kan begrijpen dat je terughoudend bent. Na het weekend testen en hopen dat alles goed gaat. Ik duim voor je dat het streepje duidelijker wordt.

Laat je je man gelijk meekijken, een test is na 10 minuten niet betrouwbaar meer. Ik las overigens ook net een verhaal over melk uit de borst en zij was zwanger, hopelijk zijn het positieve voortekenen.

Tebbe

Kat, wat spannend! Mijn verhaal is niet bedoeld om je te ontmoedigen, maar alleen om aan te geven dat het wel degelijk zo kan zijn dat je niet zwanger test en toch zwanger bent. December 2003 was ik na 2 jaar tevergeefs proberen eindelijk overtijd. Ik zou eerste kerstdag ongesteld moeten worden, niets.... Dus ik de dag na kerst testen, niet zwanger. De dag erna, weer niets. Uiteindelijk was ik op nieuwjaarsdag enorm "ongesteld", maar dit duurde maar 1 dag. Dit was geen ongesteldheid, maar een miskraam (dus ik was wel degelijk overtijd ivm zwangerschap). Een maand later was ik weer overtijd en durfde ik niet te testen. Na een week toch maar eens een testje gedaan en wat denk je: HARTSTIKKE ZWANGER!!!!! Na 3 keer testen nog steeds (ik geloofde er bijna niet meer in na 2 jaar). Oktober 2004 ben ik bevallen van een gezonde zoon! En nu zijn we in de eerste ronde voor nummer 2 (omdat de eerste keer zo lang duurde durf ik niet te lang te wachten). Ik had gisteren mijn NOD, nog niks, maar ik heb wel buikpijn enzo, dus ik denk dat het wel ieder moment kan komen, volgende keer beter.... Ik hoop voor jou dat je wel gewoon zwanger bent, dat het even duurt voor je hormonen hun best gaan doen en dat het bij jou gewoon goed afloopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Cato

Hoop voor je dat het raak is meid!
Spannend deze dagen.. wens je veel sterkte en op naar een positieve test

liefs.. Bats

Terug
Bovenaan