Kat, wat spannend! Mijn verhaal is niet bedoeld om je te ontmoedigen, maar alleen om aan te geven dat het wel degelijk zo kan zijn dat je niet zwanger test en toch zwanger bent. December 2003 was ik na 2 jaar tevergeefs proberen eindelijk overtijd. Ik zou eerste kerstdag ongesteld moeten worden, niets.... Dus ik de dag na kerst testen, niet zwanger. De dag erna, weer niets. Uiteindelijk was ik op nieuwjaarsdag enorm "ongesteld", maar dit duurde maar 1 dag. Dit was geen ongesteldheid, maar een miskraam (dus ik was wel degelijk overtijd ivm zwangerschap). Een maand later was ik weer overtijd en durfde ik niet te testen. Na een week toch maar eens een testje gedaan en wat denk je: HARTSTIKKE ZWANGER!!!!! Na 3 keer testen nog steeds (ik geloofde er bijna niet meer in na 2 jaar). Oktober 2004 ben ik bevallen van een gezonde zoon! En nu zijn we in de eerste ronde voor nummer 2 (omdat de eerste keer zo lang duurde durf ik niet te lang te wachten). Ik had gisteren mijn NOD, nog niks, maar ik heb wel buikpijn enzo, dus ik denk dat het wel ieder moment kan komen, volgende keer beter.... Ik hoop voor jou dat je wel gewoon zwanger bent, dat het even duurt voor je hormonen hun best gaan doen en dat het bij jou gewoon goed afloopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Cato