Nog steeds fijngemalen

Bij mijn dochtertje duurde het 3 weken voor het geprakt een beetje wilde lukken. Nu gaat het goed. Trwouens ze kan nu denk ik alles eten want ze heeft vanmorgen een kattenbrokje weggekauwd..oeps.

groeten ELke

haha asja,

dat doet aaron ook steeds,we zetten het weg,maar dan wil hij het weer pakken en als er dan nog 1 op de grond ligt dan begint hij erop te kauwen maar hij zegt gelukkig bah en spuugt het uit:)

groetjes nienke

oh dus met kattenvoer is Stijn niet de enige! hij probeert het ook altijd, maar volgens mij is het hem nog nooit echt gelukt, tenminste niet dat wij gezien hebben.

Wij geven Stijn nu ook stukjes eten, we snijden zijn eten gewoon klein en prikken het aan zijn vork, die hij zelf in zijn mond stopt. Gaat meestal heel goed. Behalve dinsdag, we aten bami met ei en kip. en toen bleef er een sliertje in zijn keel hangen. Hij bleef maar huilen, gelukkig niet hoesten en liep ook niet rood aan, maar was wel even spannend, na een stukje brood ging het weer beter, maar de bami wilde hij niet meer hebben.

Maakt toch niet uit wanneer ze dat kunnen, bovendien bepaalde stukjes ( bv fruit) zijn wel goed, dus dan komt de rest vanzelf. Gewoon blijven proberen en dan ineens zul je zien dat  het wel wil.

Carina

Terug
Bovenaan