Nog steeds geen duivels!! :) Zou ik dan toch....

ik hou jullie zeker op de hoogte! zodra ik het weet laat hier hier natuurlijk een berichtje achter..
Ik ben in mijn hoofd al aan het bedenken van dan gaan we zaterdag of zondag naar onze ouders om het gelijk te vertellen haha Stom he..

Renate ik hoop t zo!!! Spannend spannend! Wanneer kan je testen?

mijn NOD is vrijdag de 21e dus wil zaterdag testen..

pfff ik wil me niet alles in me hoofd halen maar dat doe ik onbewust toch!

Weer erge rugpijn nu en mijn buik staat strak een heel raar gevoel alsof ik een soort spierpijn heb.. ja hoe moet ik het uitleggen alsof er 1 'rand' in mijn buik helemaal aangespannen is maar gek genoeg is het wel boven mijn navel...

Deze week gaat echt kruipen.... en ik zei nog heel stoer tegen mijn vriend we zien het wel...

Ooooohhh meid, wat spannend!! Ik ga zoooo hard voor je duimen dat mijn duimen straks blauw zien!!!
Ik zou dat ook hebben hoor, dat er al gelijk vanalles door je hoofd spookt..... Hoe vaak ik al wel niet in m'n hoofd een babykamer heb ingericht..... Hahahaha!! Leuk toch?!

Ik hoop voor de dat die vervloekte duivels weg blijven en dat je aankomend weekend super positief nieuws hebt!! Ik zou lekker die zondag ochtend samen met je man testen en het van de daken afschreeuwen!! Hihihi!

Good Luck girl!! Liefs Lynn

Heyy Lynn Thanks haha

Oh ja de babykamer is bij mij ook al ingericht hoor haha

Ik ben bang dat ik het niet uitga houden om tot zondag te wachten.. We zullen zien.. Mijn man oee wat klinkt dat haha;)

Liefs Renate

Terug
Bovenaan