nog steeds geen jongensnaam

Wow Jurre vind ik supermooi!
Aangezien mij hier niemand kent, kan ik al melden dat wij een jongetje verwachten.
'SETH' dat is ons ventje...
Een naam die niet al te vaak voorkomt denk ik, maar wij vinden hem persoonlijk heel apart en ongelooflijk knap !! Passend bij ons dochtertje 'FREE'

Is heel persoonlijk, want zullen zeker mensen zijn die dit helemaal niks vinden. Maar dat vind ik totaal geen probleem, het is volledig ons ding en dat is het belangrijkste!

Veel succes nog meid!!
Maar ik vind Jurre ook wel supermooi!!! hihi...

Liefs,
van ons...

Er nog niet uit go? Ik vind Johan Daniel ook wel klinken en Martijn of Martin of Peter?

Succes ermee! Wij zijn er gelukkig allang uit! Alleen hoorde ik vandaag dat een collega haar dochtertje de naam heeft gegeven die wij voor een meisje hebben uitgekozen maar ik laat het toch zo ga het nu niet meer veranderen.

Groetjes Macka

@ Febeke

Dat ga ik nog niet verklappen hahaha.. Teveel mee-lees-gespuis hier van bekende..

Maar voor een jongen is het ook een éénlettergreep naam, voor een meisje twee lettergrepen.

We weten dus niet wat het geslacht is.

Ik ben écht van de korte en krachtige namen, dus Free vind ik ook helemaal leuk! Ik ben dus, ondanks dat we uit de meidennaam zijn, toch nog altijd op zoek naar een meidennaam met één lettergreep. Stom hè?

Ik hou  van duidelijke krachtige namen, niet te alledaags (apart) maar die tóch Nederlands (en eenvoudig)  aanhoren. Dus géén populaire naam..

Dus hou m'n ogen en oren nog steeds goed open!   haha..

Esmé mv Kay en ???

Hoi Esmeeke,

wat vind je van TO voor een meisje!!
Vind ik prachtig!! Komt van Toke, maar ik heb het dus eerder voor To!!
Ik ben een kleuterjuf e, dus kom heel wat leuke namen tegen, maar ook mindere natuurlijk. Ik heb een naam die bij ons op school NIET voorkomt, dus ook wel apart denk ik.

Hier nog enkele éénlettergrepige meisjesnamen:
- To
- Fran
- Nel
- Roos
- Fin
- Bo/ Beau
- Sin
- ...

Zit er iets tussen naar je zin? hihi... leuk e , die namen!

Liefs,
van ons...

Hallo margo,

geen e en s en het moet bij stefan passen he.

Ok, Stefan en

Noah
Liam
Ruben
(Sam) mag niet he maar vind hem wel leuk
Tom
Levi
Jelle
Bas
Jorn
Nick

Nou ik hoop daat je er wat aan hebt,

Groetjes Anne
Ik heb zelf veel buitenlandse namen omdat mijn kinderen alles behalve een nederlandse achternaam krijgen ( man is van Molukse afkomt

Esmeeke : Ik ken ook nog twee namen met een lettergreep die ik wel tof vind.

Liv
Pam

Febeke ik vind Seth ook super gaaf joh!!!

Succes iedereen met de namen, gelukkig waren wij er 5 jaar geleden al over uit hoe we onze dochter zouden noemen maar bij twee jongetjes is het er natuurlijk nooit van gekomen.
Eindelijk mag ik nu mijn meisjesnaam gaan gebruiken.....heb er zin in!

Groetjes van Femke

Terug
Bovenaan