Hey…<br />Ik vraag me af of wij het wel helemaal goed doen.Onze kleine heeft 0.0 ritme. Ze is nu 3.5 maand. Ik weet wel dat ze klein is, dat er nog veel kan veranderen, maar nog helemaal niets??<br />Snachts slapen gaat goed. Soms 1 keer wakker voor een voeding. Super!<br />Ochtendslaapje is een uur. Ook dan gaat ze lekker tevreden liggen en valt ze vrij vlot in slaap.<br />Middag is regelmatig strijd en vaak maar max 1.5 uur slapen. Ik lees hier allemaal berichten van kindjes die wel twee of drie uur slapen!<br />Avond slaapje is helemaal ellende. Ze wil gewoon niet. Verder is ze dan wel vrolijk en lekker aan het spelen. Ze clustert wel vaak in de avond. <br /><br />Als ze eenmaal rond 10 uur erin ligt slaapt ze wel lekker...<br /><br />Ook het drinken is aan het veranderen. Ik merk ook dat ik steeds minder kolf (ondanks voldoende drinken en vaker kolven/aanleggen) dus inmiddels geven we haar ook twee flesjes op een dag want anders blijf ik een mopperen de baby hebben. En daar hebben we vrede mee hoor... Zolang zij happy is bewegen we met de natuur mee ?<br />