Nog steeds grote buik - ervaringen?

Hoi allemaal,

Die ken ik, van dat afvallen van de bv. Vreemd genoeg wordt er in het algemeen nooit gerept over die groep die juist niet afvalt van de bv! Bij de meesten lukt het na de bv wel om weer af te vallen. Ja, ik weet ook dat ik 9 maanden moet ontzwangeren, maar we willen inmiddels ook graag weer zwanger worden! Ik moet me er maar eventjes mee verzoenen denk ik.

Mijn vk zei overigens bij de nacontrole dat je er het beste van uit kunt gaan dat je na ongeveer 3 jaar (!) na je  laatste kindje je figuur weer terug zult hebben. Voor de één een hoopgevend bericht, en voor de ander misschien wel juist niet ...!?!

Trouwens erg opvallend dat er verschrikkelijk veel info is over vóór en tijdens je zwangerschap en kraamtijd, en zo verschrikkelijk weinig over ná je kraamtijd!

Liefs,
Tess

Oh ja, en Niro,
Die van die strepen.... die ken ik helaas heel erg goed! Ik heb goede aanleg ervoor, want ik had al oude op mijn bovenbenen (tja, in de loop der jaren wat voller geworden....). Nu heb ik er inderdaad veel nieuwe bij op mijn buik. Gelukkig draag ik sowieso liever badpakken dan bikini's!

En iedereen,
bedankt voor jullie reacties, voel me gesteund!

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan