Nog steeds last vd hechtingen ná drie wkn...

Ik ben op 15 okt, nu 3 wkn geleden dus, bevallen van een gezonde dochter. Er is een knip gezet tijdens de bevalling en moest dus na afloop gehecht worden. Het scheen n hoop werk te zijn want ze is 20 min. bezig geweest met hechten.
Nu 3 wkn later heb ik er nog steeds last van en zitten de hechtingen er ook nog. Toch zijn ze oplosbaar hebben ze gezegt.
Wie heeft dit ook meegemaakt? Is dit normaal? Hoellang duurt zoiets gemiddeld?
Ik heb er last van als ik ga zitten bv. Niet extreme pijn maar voel de hechtingen nog wel.
Ik weet ook dat er mensen zijn die de draadjes toch weg laten halen als ze er last van hebben maar daar moet ik niet aandenken hoor...

Gr. Ing.

Hoi,
Allereerst nog gefeliciteerd! Alles goed met Nienke?
ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb gehoord dat het wel even kan duren. Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om de hechtingen eruit te laten halen. Het is niet pijnlijk, maar op een gegeven moment ben je er klaar mee daar beneden ;-)
hoe is de bevalling trouwens gegaan? Je was van tevoren toch zo bang dat je er geen kracht meer voor zou hebben?

Groetjes Wendy

Hoi wendy,
Dank jewel voor je reactie!! En je belangstelling!
Met Nienke gaat t prima, n lief meisje!
Mijn bevalling was erg heftig. Ik begon om 1 uur s nachts (die avond gestript omdat ik bijna 42 wkn was), thuis begonnen maar helaas tijdens persweeen met ambulance afgevoerd, viel niet mee om de trap af te lopen met heftige persweeen om de halve min.
In het ziekenhuis aangekomen een knip gezet om Nienke eruit te krijgen. Ze zat namelijk met haar schouder vast onder mijn bekken vandaar dat het niet lukte om haar eruit te persen. Thuis gingen ook haar harttonen sterk achteruit dat was de reden dat ik naar het ziekenhuis moest.
Om 5 uur is ze geboren en ze huilde gelukkig meteen en had een scoren van eerst een 9 daarna een 10.
Ik vond het een zeer nare ervaring allemaal. Ik kijk er niet graag op terug.
Maar nu geniet ik zoooooo!!!