Nog steeds last vd hechtingen ná drie wkn...

Hoi Ing.

Die keuze is aan jou natuurlijk, maar als ik jou was zou ik de vk gewoon bellen of je eerder mag komen. Dat trekkende gevoel is gewoon heel vervelend en als je daar nog 2 weken mee moet blijven lopen....
Onze vk haalt de hechtingen er standaard uit met de laatste controle op de 8e dag. Dus die knip zit echt wel dicht en waarom langer wachten. Je zult echt opgelucht zijn. Maar nogmaals, je moet zelf die keuze maken, waar jij je het beste bij voelt. Ik wil je niet pushen, maar geef je gewoon advies.
Succes.

Groetjes Corina

Littekenweefsel blijft ook een tijdje hard.... zijn het wel echt hechtingen die je voelt of voelt het daar gewoon heel raar. Even met een spiegeltje kijken, als je ze dan nog ziet zitten dan lijkt het me verstandig als je even belt met de vk. Na 3 weken moeten ze toch al wel opgelost zijn lijkt me. Ik kan me herinneren dat ik er ook last van heb gehad en ik had er maar 1. Het steekt gewoon daar. Bij mij was hij er na een week of 2 wel uit, maar heb er daarna nog zeker 4 weken last van gehad en voelde daar echt een hard stuk.

als je er geen pijn meer aan hebt helpt het om het harde stuk te masseren, dan wordt eht weer soepel. Ik deed dat regelmatig tijdens het douchen. Raar idee misschien maar ik was er daarna zo vanaf.

Succes!

Jeuk, ik had vreselijke jeuk van 3 hechtingen. Oplosbare ook, maar werd er helemaal kregel van. Ahum....mijn man heeft ze eruit gepeuterd ( k heb nu n rooie boei hoor ) maar dan hoefde ik niet naar t ziekenhuis toe. Zelfs hij heeft ze met beleid weg gehaald.....Haha als het te pijnlijk word heb je lekker om iemand om op te meppen, hahaha, een gyn pikt dat niet. Nee dat was n grapje hoor.

toen ik van mn dochtertje beviel (nu 21 maanden geleden) had ik ook 7 hechtingen. 5 daavan buiten en 2 binnen. die 5 van buiten zijn op de 8e dag na mn bevalling eruit gehaald.
ik hoor iedereen zeggen dat t geen pijn deed bij hun. nou, bij mij dus mooi wel.
t zat allemaal ontzettend strak en ze moest ze omhoog trekken om ze los te kunnen knippen.
ik heb mn vriend zn hand fijn geknepen en kon we huilen!
daarna nog een tijdje last van gehad.
en heb nu nog soms pijn bij het vrijen.

succes ermee!

groetjes, do

Hoi Ing,
Ik zag dat ik niet meer gereageerd had (ben net terug van vakantie). Hier gaat ook alles goed. Thijs is alweer bijna 4 maanden en alles gaat goed met hem. Maar wat vliegt de tijd zeg. Zelf begin ik nu wat te herstellen. Ik ben eindelijk weer wat gaan sporten. Ik heb nog wel last van mijn bekken, maar voor de rest gaat het goed. Hoe is het nu met de hechtingen? Ik zag dat Nienke niet wil slapen na de laatste voeding. Thijs deed dat eerst ook niet en we moesten hem dan vaak tussen ons in leggen (uiteraard wel op het aankleedkussen en tussen onze kussens in). Dit werd steeds minder en toen hij 4 weken was sliep hij al helemaal door. Ik hoop dat Nienke ook snel dat ritme pakt. Groetjes Wendy

Ik ben ook ingeknipt en zijn ze een tijd bezig geweest met hechten. Binnenste laag hechten en de buitenlaag. Na 5 weken kwam er opeens een draadje uit. Dit was een draadje van de binnenste laag. Dit was dus niet opgelost en hebben ze alsnog afgeknipt en daarna nooit meer last gehad.

Je kunt dus daadwerkelijk last hebben van draadjes na wekenlang. Gewoon ff de verloskundige bellen en dan kijken ze ff wat ze kunnen doen.

Oh en trouwens....de draadjes alsnog weghalen deed bij mij geen pijn. En daarna...totaal geen last meer. Dus gewoon kiezen op elkaar en doen. Tenslotte...je bent bevallen. Echte pijn ken je nu wel.

Terug
Bovenaan