Nog steeds misselijk

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben inmiddels 24 weken zwanger en nog steeds misselijk.
Het rare is dat het bij mij vanaf het begin af aan alleen maar 's avonds is.
Verschrikkelijk als je in bed ligt en je bent zo misselijk
Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen. heb de meestvoorkomende trucs al gedaan. Zoals vla eten en havermout.

groetjes corinne

Heb het ook steeds s avonds. Maar weet ook niet wat ertegen helpt. Soms ook wel lekker om venkel thee te drinken. Succes!!

bedankt voor de reacties, alleen help allebei de thee soorten helaas niet :(:(

Ik ben afgelopen week voor een extra controle terug naar t ziekenhuis geweest en de Gynaecoloog vertelde me dat dat met de ligging van de placenta te maken heeft
Bij mij ligt hij achterin en vrij laag ( hoog genoeg om gewoon te bevallen ;) )
Dan drukt het gewicht van de baarmoeder op de bloedvaten onderin je buik en daar kan je misselijk en duizelig van worden
De tip van hem was zo veel mogelijk op de linker zij liggen en dan ga je je beter voelen!!
Succes!!!

Dat zal wel eens de oorzaak kunnen zijn, want ik heb er minder last als ik op mijn rechterzij ligt (voor mij dan) volgende week moet ik weer naar mijn verloskundige kijken wat die er van zegt. ik vind het alleen vervelend om de hele avond op de bank te liggen tegen de misselijkheid

Ik had het tot 17 wken ook alleen vanaf een uur of 16 tot bedtijd (kon de klok erop gelijk zetten!). Bij mij is het iig nu wel weg. Maar je kunt ook ff aan je HA vragen na dat anti-misselijkheid middel die zwangere gebruiken...:)

Terug
Bovenaan