Nog steeds misselijk

HOi Corine,

Ik ben nu 21 weken zwanger e ook nog steeds misselijk, en ook vooral 's avonds. Wel moet ik iedere dag eerst eten voordat ik opsta, en gedurende de dag om de twee uur iets eten, anders ben ik de hele dag ziek. Maar einde van de middag helpt me niets meer en wordt ik ziek, helaas. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het dan wel de hele zwangerschap zal blijven zijn.
Wel grappig om te horen van de placenta...die ligt bij mij ook achter en aan de onderkant. Krijg met 35 weken nog een extra echo om te kijken of hij dan hoog genoeg is weggegroeid, nu was dat twijfelachtig. Grappig dat het aan zoiets zou kunnen liggen.
Succes ermee.
Ik geniet maar van het voordeel:bijna iedere dag krijg ik een ontbijtje op bed van manlief, in ieder geval als hij thuis slaapt (soms voor werk weg), anders zorg ik altijd voor een liga of een banaan aan mijn bed.
Succes ermee, en alles voor het goede doel.

Wat ikzelf vind helpen is een kopje koffie (terwijl ik dit normaal nooit drink) of een kouwgom kauwen, daarmee onderdruk ik het grootste deel ook. Maar soms helpt helemaal niets...helaas.
Kim

Hoi kim

ik ben al blij dat het niet 's morgens is kan in iedergeval lekekr ontbijten.
Bij mij helpt zure dingen eten en drinken. zoas citroen/lemon limonde enzo
ik dacht dathet eerst aan koffie lag, maar dat heb ik een tijd niet gedronken en dat is het dus niet.

bedankt voor de berichtje

Terug
Bovenaan