nog steeds moe

he meiden, ik heb een lage bloeddruk wat normaal is bij een zwangerschap maar mijn hb is wat laag, was eerst 6 nu de laatste controle was die 6.7 ik slik ijzer tabletten.

Ik moet s middags rust nemen maar gaat niet altijd lukken, als ik tv kijk val ik gewoon in slaap,

Ik blijf moe zeg maar, slaap wel goed en s ochtends ben ik druk bezig met huishouden maar smiddags rond 2 uur ga ik in kakken zeg maar de rest van de dag,

Wat kan ik er nog meer tegen doen dan alleen ijzer tabletten en rust nemen.

lben nu 30+5 weken.

liefs
 
Hoi;
Ik heb hetzelfde; al vanaf het begin van mijn zwangerschap erg moe en een hele lage bloeddruk.
Mijn HB ook te laag dus ook al een hele tijd aan de ijzerpillen. Ben nu bijna 30 weken, dus ongeveer hetzelfde. Ik probeer ook zoveel mogelijk te rusten maar slaap s nachts slecht, althans tot een uur of 5 en dan ben ik wakker. Ach ja, doe rustig aan en nog een tijdje volhouden! Verder kan je denk ik niet zo veel doen...Misschien hebben anderen nog tips?

Groetjes
 
he karlijn wanneer ben je uitgerekend, ik ben 3 november uit gerekend, en veel rust nemen gaat moeilijk heb nog een dochter van 3 lopen dus ja vergt veel aan dacht naja ze kan ook alleen spelen maar dan val ik in in slaap en ja dan komt het niet goed, 1 keer gehad mocht ze met stempels spelen op papier ik was dus in slaap gevallen waardoor zij rustig mij kon stempelen en der zelf.

Dus ja vind het niet echt prettig,.

liefs
 
Ik heb er ook last van (23 weken) ik krijg nu ook elke week een vitamine b12 spuit erbij omdat deze te laag is.
Voel er nog niet onwijs veel van maar goed heb er pas 1 gehad.
Sterkte!
 
hoi,

Same problem here :D heb tot heden altijd overgegeven, mijn weerstand is volledig gezakt, heb vorige week een antibiotica kuur gebruikt omwille van bacteriele infectie en als gevolg deze week zware verkoudheid. Sinds 12 weken ben ik ook heel erg vermoeid, ik moet gewoon in de middag een dutje doen van twee drie uurtjes of ik zak gewoon inelkaar. Ondanks ijzer en vitamines kan die vermoeidheid aanhouden, dat kan nu eenmaal gebeuren bij zwangerschap. Maak je daar niet te druk om rust gewoon als je de kans krijgt

take it easy and take care liefss xxx
 
Als je echt zo moe bent kan je altijd vragen of ze verder willen kijken dan ijzer... Schildklier, vitamine.. Misschien komt daar nog wat uit..en anders idd toch kijken hoe je meer rust kunt houden.
 
hoi had er ook last van tijdens mijn zwangerschap en bleef dalen onanks ijzertabletten totdat ze er foliumzuur bij schreef en daarna ging mijn ijzer wel omhoog, wellicht een idee om dit ook te doen
 
Terug
Bovenaan