nog steeds moe

he meiden dank je wel, ik slk al extra vitamine erbij gravitamon waar dus alles n zit folium zuur en ijzer plus dat ik ijzer slik ,

Ik probeer me rustig tehouden maja me man is thuis maar werkt overdag thuis met zijn eigenbedrijf die hij aan het opzetten is, dus ik ben heel de dag met de kleine op en de laatste tijd slapat ze smiddags slecht ik weet dat ze het nodig heeft aangezien ze anders s avonds niet wilt eten en heel erg vervelend wordt.

Vandaag wel ff 2 uurtjes geslapen met de kleine heeft even geholpen maar nog wel heel erg moe.

Ik ga zeker als ik op controle moet of ze verder willen kijken, me suiker waarde is wel goed, moet alleen ff vragen op vitamine b12 misschien dat dat de oorzaak is.

Liefs
 
Ik denk trouwens dat jij ook veel stress hebt gehad de laatste tijd als ik me niet vergis (en nu mensen door elkaar haal) veel extra zenuwen, spanning etc.. Dat is ook slopend en erg vermoeiend..
Misschien zit daar ook een deel van de oorzaak.
 
he femmmke klopt heb heel veel stress gehad en nog een beetje, nog steeds die ene zorgen en ook nog eens dat me buik niet echt mee wilt groeien , ik probeer het van me af te zetten maar is heel moeilijk.

Maar kan zeker een deels een oorzaak zijn.

Thnx voor je reactie
 
Terug
Bovenaan