nog steeds niet getest!! hoe hou ik het vol!!

nope voelde helemaal niks!!!
pas 2 weken na de positieve test werd ik misselijk ofzo.
En mijn borsten pas veel later.

nog steeds niet getest??

liefs Bri

Hoi Janine,
Ik ben in ronde 3 zwanger geraakt van m'n dochter. Die maanden daarvoor heb ik echt alle zwangerschapskwaaltjes gehad die je je maar kunt voorstellen en de maand dat ik echt zwanger was had ik nergens last van.
Pas toen ik wist dat ik zwanger was kreeg ik af en toe van die steekjes in m'n buik en de misselijkheid is pas in week 6 gekomen.
Last van m'n bosten heb ik helemaal nooit gehad. Alleen m'n tepels waren wat gevoelig.
Ga nou asjeblieft testen, want die stress is echt niet goed voor je.

Succes!!

TeHa

Hoi Janine,
Wat spannend zeg!!!!!!!
Wanneer wil je wel gaan testen....
Ik voor je!!
Liefs Rene

hoi hoi

Ik haal er morgen eentje op, en dinsdag ben ik vrij, dus de planning is dinsdag. Maar ja, ik zou afgelopen zaterdag ook al testen, maar durfde echt nog niet. Maar dinsdag hoop ik het echt te doen.

Liefs janine

Hallo allemaal!

Leuke site dit!!
Ik ben nieuw hier en hoop een beetje wijzer te worden van alle tips enzo.
Zelf ben ik ongeveer 3 maanden geleden gestopt met de pil, maar niet met de bedoeling perse zwanger te raken. Nu dacht ik dat mijn menstruatie weer helemaal normaal was geworden. De eerste twee keer werd ik het netjes op tijd. Maar nu ben ik alweer 5 dagen overtijd!! En voel ook iets "zwaars" (echt pijnlijk is het niet te noemen maar ook weer een beetje wel.....) in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Natuurlijk heb ik ook al een testje gedaan, gister nog maar die was (helaas) negatief!
Nu kan ik nog een paar dagen wachten en nog een testje doen maar kan het ook zo zijn dat als je weer een "normale" cyclus krijgt dat je dan ook een keer ongesteld zijn overslaat?? (zit toch wel een beetje in de stress....)
Wie kan mij helpen??

X

hoi hoi

nou spannend hoor.....als je het zeker wilt weten zit er inderdaad maar een ding op.. testen.....

en niet iedereen voelt hetzelfde.....de een heeft veel kwaaljes en de ander niets..

ik denk aan je en laaat het weten he hoe het dinsdag is gegaan..

liefs tobi

hey  

spannend hoor.......ben wel reuzebenieuwd hoor!!
Want je bent toch al lange tijd overtijd...
Je hebt echt supergeduld hoor!!
had ik dat maar...hahaha

succes liefs bri

Terug
Bovenaan