nog steeds niet ong!!

ik heb bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen na mijn NOD getest om 16:00 smiddags dus het kan wel, ik kreeg na 5 sec een dikke roze streep.

nou net weer een test gedaan negatief!maar nog steeds niet ong snap er echt helemaal niets meer van....wat zouden jullie doen gewoon afwachten of eind van de week nog een x testen??of huisarts bellen???

groetjes

hoe moeilijk het ook is, ik zou toch proberen tot zeker eind van de week te wachten. (ik weet dat het heeeel moeilijk is bij de eerste toen met mijn man afgesproken dat we zeker een week zouden wachten nou die week kroop echt voorbij) maar ja als je toch echt zwanger bent, dan ben je dat aan het eind van de week ook nog.
het kan zijn dat je waardes nog te laag zijn en dan is de teleurstelling elke keer zo groot

succes ermee en ik duim mee

Hi,
lastig he?
2 maanden geleden hier hetzelfde verhaal. Precies 2 maanden na laatste ongi werd ik opnieuw ongi. Ergens 1 periode overgeslagen. Was me ook nooit gebeurd.....echt vreemd!!
heb wel elke 3 a 4 dagen getest....

Hoop snel leuk bericht te horen!!!
duim duim duim!!

Meid Wat vervelend zeg dat je gewoon nog niet weet waar je aan toe bent! Dan voel je k** ... Ik duim nog steeds mee meid!

Hoi hoi,

ik zit in hetzelfde schuitje.
Gisteravond test gedaan maar helaas negatief :-(

Over 2 dagen opnieuw testen en dan ga ik wel s ochtends testen...

Succes!!!

Ik was ruim 2 weken overtijd en steeds een negatieve test. De huisarts zei dat het mogelijk is dat je een menstruatie overslaat....en dus moest ik gewoon afwachten.
Nu ben ik gisteren 1 dag een beetje ongesteld geweest en nu is het weer weg.
Raar hoor allemaal.

ik ben nog steeds niet ong geworden snap er ook niet veel meer van maar ja we zien t wel verwacht niet dat ik zwanger ben na 2 negatieve testen....

is ook de eerste maand zonder de pil dus misschien toch wel heel erg ontregeld.....

Terug
Bovenaan