Nog steeds niet ongesteld na miskraam

Wie o wie  heeft dit ook meegemaakt.

Helaas op 18 september 2007 tijdens 1e echo (bijna  8 weken zwanger) was er niks te zien, ik voelde me zwanger, nog niet gevloeid etc. Aangezien ik voor de zwangerschap van mijn dochter al eerder een miskraam gehad heb en toen gekozen heb voor curettage (juli 2004) heb ik dat nu weer gedaan. Op 19 september (precies 1 maand voor de 2e verjaardag van mijn dochter) ben ik gecuretteerd. En ik maar wachten op mijn menstruatie......die kwam maar niet, dus naar gyn, provera gekregen om menstruatie op te wekken want ik wil per slot van rekening graag zo snel mogelijk weer zwanger worden. 5 dagen medicijnen geslikt, maar niks, gisteren maar weer naar gyn, had gevoelige tepels dus ze heeft zwangerschapstest gedaan, negatief, dan moet er iets anders zijn. Nu zit er een cyste in m'n linker eierstok. Ik schrok me te pletter. We zijn nu bijna  2 maanden verder en weer terug bij af. Weer medicijnen gekregen voor de komende 12 dagen, daarna weer controle.

Wie heeft dit ook meegemaakt, want ik maak me best druk om zo'n cyste. Hopelijk verdwijnt ie snel, wordt ik ongesteld zodat we weer kunnen proberen om zwanger te worden.

Groetjes.

Oef meid, dat is niet zulk leuk nieuws. Hoe komt die cyste daar? Over stimulatie van je eierstokken??
Ik kan je niet verder helpen, zit ook te wachten op mijn eerste menstruatie na een curretage, maar die van mij is twee weken geleden..........
Wilde je even heel veel sterkte wensen,
Dikke knuffel
Rimke

He meid,
Heb het zelf nooit meegemaakt dat ik niet ongi werd na een mk, maar wil je ff laten weten dat ik met je meeleef. Hopelijk is die cyste snel weer weg en wordt je snel weer ongi (of beter: zwanger natuurlijk).

sterkte ermee,
Dionne

Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie reactie.

Ik heb geen idee hoe die cyste daar komt, maar ik hoop dat ie zo snel mogelijk weg is want ik wil natuurlijk wil zo snel mogelijk zwanger worden en hopelijk hebben we de volgende keer dan meer geluk.

Normaal zit ik er niet op te wachten om ongi te worden, maar nu wel, dan kunnen we pas weer verder!

Groetjes.

jeetje.. dan heb je al verschrikkelijk nieuws te verwerken gekregen en dan dat er ook nog eens bovenop.

ik heb er zelf geen ervaring mee, bij mij zag gelukkig bij de nacontrole alles er goed uit.
maar wat heb ik hem geknepen zeg. ik voelde namelijk vanalles en was zo bang dat er ook iets zat wat er niet hoorde!

ik wil je veel sterkte wensen deze tijd!
liefs Carina

Hoi Wijstje,

hoe is het nu met je meid?
Ik kan je helaas vertellen dat ik in hetzelfde schuitje zat/zit
Na mijn miskraam (bijna 2 maanden geleden) bleef ik heel lang nabloeden.
Had ook erg veel pijn in mijn onderbuik en omdat dat bleef aanhouden heb ik een echo gehad om te kijken of er nog iets zat oid.
Nou, het eerste wat de gyn tegenkwam was een enorm grote cyste van 10,4 cm bij 7,8 cm
Hij zit bij mijn rechtereierstok en duwde tegen mijn baarmoeder. Daar had ik die pijn van.
Twee weken geleden was hij nog geen halve cm kleiner geworden, maar gelukkig ziet verder alles er wel goed uit.
Nu moet ik de 22e pas weer terug voor een echo, ben erg benieuwd hoe groot hij dan zal zijn?!
Wat wel fijn is is dat mijn gyn ons heeft verteld dat we wel weer gewoon mogen proberen om zwanger te worden. Het zou een zwangerschap niet in de weg staan.
Alleen mijn rechtereierstok is door die cyste nu niet functioneel, maar links dus wel gewoon.
Ik ben nu net aan het eind van mijn 1e (na miskraam) ongi en moet eerlijk toegeven dat ik niet kan wachten tot we weer kunnen gaan klussen

Meid, weet dat je niet alleen bent en dat ik aan je denk!
Dikke knuf van mij

Groetjesss,
Ashley.

Hoi Ashley,

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Ik vind het ook heel erg voor jou. Zo te horen ben jij inmiddels wel ongi geweest na je miskraam, ik nog steeds niet.

Ik heb nu die medicijnen, Provera, om de ongi op te wekken en daardoor zou de cyste ook kleiner moeten worden, of liever nog helemaal weg moeten gaan. Mijn cyste was niet zo groot als die van jou, volgens mij was die van mij 36 mm, dus dat scheelt wel. Ik moet ook zeggen dat ik er nu geen last meer van heb (afkloppen.....).

Net zoals jij moet ik de 22e weer naar de gyn en dan gaat ze kijken hoe 't met de cyste staat. Ook ik kan niet wachten tot we weer aan de slag kunnen  want ik ben nu 2 maanden verder (na de miskraam) en eigenlijk nog steeds op het 0 punt.

Ik wens jou veel succes de 22e en waarschijnlijk zullen we elkaar daarna nogwel via deze forum spreken, om elkaar op de hoogte te houden.

Succes meisje, ik duim voor jullie, als jij dat dan ook voor mij doet.

Liefs Wijstje

Hoi Ashley,

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Ik vind het ook heel erg voor jou. Zo te horen ben jij inmiddels wel ongi geweest na je miskraam, ik nog steeds niet.

Ik heb nu die medicijnen, Provera, om de ongi op te wekken en daardoor zou de cyste ook kleiner moeten worden, of liever nog helemaal weg moeten gaan. Mijn cyste was niet zo groot als die van jou, volgens mij was die van mij 36 mm, dus dat scheelt wel. Ik moet ook zeggen dat ik er nu geen last meer van heb (afkloppen.....).

Net zoals jij moet ik de 22e weer naar de gyn en dan gaat ze kijken hoe 't met de cyste staat. Ook ik kan niet wachten tot we weer aan de slag kunnen  want ik ben nu 2 maanden verder (na de miskraam) en eigenlijk nog steeds op het 0 punt.

Ik wens jou veel succes de 22e en waarschijnlijk zullen we elkaar daarna nogwel via deze forum spreken, om elkaar op de hoogte te houden.

Succes meisje, ik duim voor jullie, als jij dat dan ook voor mij doet.

Liefs Wijstje

Terug
Bovenaan