Nog steeds niet ongesteld na miskraam

Hoi Ashley,

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Ik vind het ook heel erg voor jou. Zo te horen ben jij inmiddels wel ongi geweest na je miskraam, ik nog steeds niet.

Ik heb nu die medicijnen, Provera, om de ongi op te wekken en daardoor zou de cyste ook kleiner moeten worden, of liever nog helemaal weg moeten gaan. Mijn cyste was niet zo groot als die van jou, volgens mij was die van mij 36 mm, dus dat scheelt wel. Ik moet ook zeggen dat ik er nu geen last meer van heb (afkloppen.....).

Net zoals jij moet ik de 22e weer naar de gyn en dan gaat ze kijken hoe 't met de cyste staat. Ook ik kan niet wachten tot we weer aan de slag kunnen  want ik ben nu 2 maanden verder (na de miskraam) en eigenlijk nog steeds op het 0 punt.

Ik wens jou veel succes de 22e en waarschijnlijk zullen we elkaar daarna nogwel via deze forum spreken, om elkaar op de hoogte te houden.

Succes meisje, ik duim voor jullie, als jij dat dan ook voor mij doet.

Liefs Wijstje

Hoi Wijstje,

hoop voor je dat de provera toch gewoon zijn werk gaat doen, zal voor je duimen
Ik heb net de gyn gebeld  wordt er vandaag door de gyn over teruggebeld.
Gisteravond ben ik weer meer gaan bloeden en dat terwijl ik dacht dat ik aan het eind van mijn ongi zou zijn?! (dat moet toch haast wel want ik verlies nu al 11 dagen bloed en dat terwijl mijn ongi meestal maar 4 a 5 dagen duurt?)
Ik heb gebeld met de vraag of dit kwaad kan, of het misschien kan komen doordat dit de 1e ongi na mk is of dat het door de cyste komt?
Wat een vragen allemaal hè, wordt er nogal onzeker door  
Kon niet meer wachten tot de 22e, ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen vandaag?

Liefsss,
Ashley.

Hihihi ik zit het nu zo terug te lezen hè en denk bij mezelf ...

Wat zijn wij een lekker stel  jij wilt graag ongi worden en wordt het maar niet en ik wil graag dat mijn ongi stopt en dat gebeurt maar niet

Sorry, moest het ff kwijt ...

Hoi Ashley,

Inderdaad, lekker stel zijn wij!!

Kben wel benieuwd wat de gyn vandaag gaat zeggen. Hebben ze al teruggebeld? Je laat wel even wat weten he?

Heel goed van je dat je  gebeld hebt, ik ga ook niet meer zitten wachten als ik onzeker ben of twijfel, daar zijn ze voor en daar worden ze voor betaald, wij weten van niks en al die ellende is voor ons al erg genoeg, toch?

Nou, succes meisje, en ik hoor 't wel.

Groetjes Wijstje.

Hoi Wijstje,

aan het eind van de middag heb ik een telefoontje van de gyn gehad en je geloofd nooit wat die zei ...
Ze denkt dat het best wel eens zo kan zijn dat ik weer zwanger was en dus voor de 2e keer een vroege mk heb gehad
Ze stelde me voor om een zwangerschapstest te doen (mocht het zelf doen met een thuistest, maar als ik het fijner zou vinden dan kon ik ook in het ziekenhuis een test laten doen) en als deze positief is moet ik direct weer contact opnemen!
Als de test negatief is dan kan het wachten tot de 22e.
Kheb geen test in huis dus ga er morgen vroeg maar eerst even een halen.
Dan maar een thuistest doen en de uitslag afwachten ...
Ben er best een beetje van slag van.
Mijn vriend is op dit moment niet thuis, die is voor z'n werk weg, maar gelukkig komt hij morgen middag weer terug!
Ik ga zo maar lekker proberen te slapen, dan is het tenminste snel morgen en hoop ik wat meer te weten te komen.

Wilde je dit even vertellen en zal morgen weer even schrijven hoe het is gegaan.

Liefsss,
Ashley.

Hoi Ashley,

Jeetje, je schrok zeker wel van dat antwoord. Zal een spannende ochtend voor je worden.

Zou natuurlijk fijn zijn als je zo vlug na je miskraam weer zwanger zou zijn, maar het is niet de bedoeling dat het dan weer misgaat. Ik zal voor je duimen en ben wel beniewd wat ze dan de 22e in 't ziekenhuis zeggen.
Gelukkig komt je vriend snel thuis, heb je daar in ieder geval steun aan.

Nou meisje, succes, ik duim voor je en ik hoor 't wel weer.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan