Nog steeds niet ongesteld

Goedemorgen iedereen!

11 weken geleden ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ruim 4 weken geleden heb ik een test gedaan (voor de zekerheid, want we proberen helemaal niet zwanger te worden) en die was negatief. Maar nu ben ik het nog steeds niet geworden.

Sinds oktober vorig jaar ben ik met de pil gestopt puur omdat ik stemmingswisselingen had en graag wilde weten hoe ik zonder pil zou zijn. Uiteraard was ik het toen ook niet regelmatig in het begin. Om de 5 of 6 weken. Sinds dit jaar ben ik het wel heel regelmatig geweest om de 4 weken. Maar nu sluit het al 11 weken uit. Ben gisteren naar de dokter geweest en die zegt gewoon doodleuk dat ik nog maar even een maand moet afwachten. Ben ik het dan nog niet, dan moet ik weer even terug komen. Weet totaal niet waar ik aan toe ben. De dokter zegt dat het gewoon stress is. Dan kan voor mijn gevoel helemaal niet. Hebben jullie misschien advies of een idee waardoor het zou kunnen komen?? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Moet ik nog een test doen? Ik hoor het graag, want begin 'm nu wel te knijpen! xxx Anoniempje
 
dat heb ik ook gehad 2 jaar geleden was ik 3 maanden niet ongesteld maar ik ben toen gewoon weer met de pil begonnen en toen kwam het weer je wekt het namelijk weer op met de pil bij mij was het stress dus begin gewoon weer met de pil en het komt vanzelf weer

veel succes
 
Dank je Suzanne voor je reactie, maar ik wil niet meer aan de pil. Voel me een stuk beter doordat ik 'm nu niet meer slik. Mijn man en ik gebruiken nu condooms omdat we nu nog geen kinderen willen. Maar ik vind het gewoon heel vreemd dat het al bijna drie maanden uitblijft. Ga gewoon rare dingen denken. Anoniempje
 
Waarom vraag je gewoon niet een door verwijzing naar de gyn, die weet er veel meer van.
Die maken dan gelijk een echo , dan weet je het meteen zeker .

Heel veel sterkte hoor , groetjes anja
 
Als ik jou was, zou ik toch echt nog een test gaan doen. Zoals ik het begrijp, heb je dat 4 wkn geleden gedaan en daarna niet meer? Het kan heel goed zijn, dat je toen nog niet zwanger was/geen zwangerschapshormonen in je urine had, maar inmiddels wel (i.v.m. evt. late eisprong, late innesteling oid).

Bij mij was het ook totaal niet gepland, maar ben nu (7 wkn) toch echt heel blij en vind het heel spannend!

Succes in ieder geval!
 
Een doorverwijziging krijg ik pas van de dokter als ik over een maand nog niet ongesteld ben. Echt heel vaag, maar waar.

Toch maar wel een test doen nog? Terwijl de dokter wel beweerd dat als ik 1 test heb gedaan en die is negatief, dat dat ook zo is. Voor m'n eigen gemoedsrust zal ik dat nog wel ff doen dan. Ik zou er ook onwijs blij mee zijn hoor als ik zwanger zou zijn!
xx Anoniempje
 
wat wil je nou eigenlijk anoniem?
ik vind het maar vaag! wat moeten wij hier nou op zeggen...zoem zoem "ik denk dat je overmorgen ongesteld wordt" kom nou toch! het kunnen 1001 dingen zijn waarom je niet ongstld wordt hoor. en als dat condoom niet gescheurd is, dan lijkt me zwangerschap uitgesloten, maar jij weet zelf het beste wat je allemaal doet. en als je niet zwanger wilt worden moet je maar beter oppassen met wat je doet. ik denk dat je geen klein kind meer bent he?! en zelf verantwoording kan nemen.
toen ik stopte met de pil, duurde het 3mnd voor ik ns een keer ongstld werd...kwestie van hormonen.
ik wens je succes en geduldig afwachten!
 
Jemig mina zeg! Ik dacht dat mensen hier hun ei kwijt konden, maar als dat eenmaal gedaan wordt, wordt je gewoon belachelijk gemaakt! Ik maak me gewoon ongerust! En wilde alleen weten hoe jullie daar over dachten. Stelt me zeer teleur dit responsmailtje van ene Anoniem.
Anoniempje
 
Terug
Bovenaan