Nog steeds niet ongesteld

Achja, er zijn altijd bitchen bij die het weer voor een ander moeten verpesten. Trek je hier maar niets van aan, gewoon lekker blijven kletsen, een rotte appel in de mand is nog geen ramp!!
 
Nee, precies één rotte appel in de mand is ZEKER geen ramp. Ik trek me er ook niets van aan.

Het zullen de hormonen wel zijn waar ze het over had. Madelief (= anoniempje)
 
ik zou nog gewoon een test doen en kijken wat er uit komt. Bij de volgende afspraak bij de huisarts toch op staan om een doorverwijzing. En ja het kunnen 1001 dingen zijn maar dan nog kan ik het me voorstellen dat je ongerust bent. En ja als je net met de pil bent gestopt kan het onregelmatig zijn maar ik zou me ook ongerust maken als het na een lange periode regelmatig was. En trouwens de condoom is een perfect voorbehoed middel dus. Ik wens je heel veel sterkte. laat nog horen hoe het gegaan is.
 
Nou, ik heb net in mijn lunchpauze nog maar even voor de zekerheid een Clear Blue test gehaald en die ga ik strakjes gelijk uit mijn werk doen. Dus ben zeer benieuwd. Strakjes hebben we dus meer duidelijkheid. Is die dan weer negatief, is het dus zeker zo dat ik niet zwanger ben. Dan is het gewoon afwachten op mijn menstruatie.

Ik ben inderdaad gewoon ongerust omdat het nu wel weer regelmatig was geworden. En 11 weken.. zeg nou zelf dat is best wel een lange periode.

Maar thanx voor de sterktewensen. Doet me goed. Madelief
 
Terug
Bovenaan