Nog steeds niet ongesteld.....

Hoi,

Ik ben nu bijna 9 weken geleden bevallen en ben nog steeds niet ongesteld geweest. Begin me nu toch wel ernstig af te vragen of ik van die keer zonder 'regenjasje' niet stiekem zwanger ben geraakt?! Alvast weer een zwangerschapstest in huis gehaald. Die raden je aan om die test pas te doen 19 dagen na de laatste keer dat je onbeschermde sex hebt gehad. Weet je hoe lang dat is????? Pfffff! Nog even afwachten dus.
Voel me weer helemaal als een jaartje geleden toen we bezig waren om zwanger te worden: "Oh, ik verlies een heeeeeeel klein beetje bruinig bloed, zou dat een innestelingsbloeding zijn?", "He, heb ik nou gevoelige borsten?", "Oooohhh, wat ben ik moe! Zou ik...?". Maar ja, overal is ook een andere verklaring voor te bedenken natuurlijk. Maar ik moet zeggen dat het me niet echt met rust laat. Het maakt me niet uit of ik wel of niet zwanger ben, maar ik wil het gewoon weten!!! Nu!!!!

Zo, dat moest ik ff kwijt....

Eveline

Hoi Evelien. Spannend hoor!! Ik ben zelf na 10 weken weer ongesteld geworden. Dat is bij iedereen verschillend. Hoe lang ga je nog wachten voor je gaat testen? Ik zou geloof ik niet kunnen wachten! Ik ben daar veel te ongeduldig voor haha,toen ik een week overtijd was (bij Teun) heb ik geloof ik 3 testen gedaan die week,de laatste was pas positief. Daarna nog 2 om het zeker te weten haha. Ach ik had er een paar via internet besteld en anders bleven ze toch maar liggen  Hou je ons op de hoogte?
Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,

Nou...eh...het zit eigenlijk zo...: Bijna 2 weken nadat ik gestopt was met de bv hebben we onbeschermd gevreeën. Een kleine week later verloor ik een ienieminie beetje bruinig bloed. Toen dacht ik "het zal toch niet?". Had écht het gevoel dat ik zwanger was. En had in ieder geval het idee dat mijn eisprong al geweest was. Dus toen zijn we dus zo stom geweest om een week later nóg een keer zonder bescherming te vrijen. Tot ik me bedacht dat het ook heel goed mogelijk was dat die eisprong een weekje later was (duh! ik schuif het voor het gemak ff af op zwangerschapsdementie). En dat ik dus ook van de tweede keer zwanger zou kunnen zijn. Vandaag is de 1e x precies 2 weken geleden. Dus theoretisch gezien zou ik vandaag al kunnen testen uitgaande van een cylcus van 28 dagen (had ik vroeger wel). Maar vrijdag is pas 19 dagen na de 1e keer. Maar vólgende week vrijdag is pas 19 dagen na de 2e keer. Aaaaaarrrrrghhhhh! Heb ook de neiging om dagelijks te testen, maar ja, is zo'n duur grapje...

Maar ik houd jullie zeker op de hoogte. Moet het echt af en toe bij iemand kwijt!

Groetjes,

Eveline

ps: Heb nu steken in mijn onderbuik. Zul je ook altijd zien, dat je zo'n topic plaatst en dan ongesteld wordt??? Maar ja, die steken had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn. Kortom: ik maak mezelf helemaal gek!

Ojee dat is echt spannend ja!! Maar je wilde heel snel een tweede,toch? Of is dit te snel?  Ga maar snel testen dan weet je het! (en wij ook haha!!)
Groetjes Mikkie.

Hihihihi, nou, als ik te snel test is het antwoord altijd negatief, dus ik probeer het vol te houden tot vrijdag! (Heb afgelopen vrijdag al getest, minder dan twee weken na 'de eerste keer'. Ja, duh, krijg je uiteraard een negatieve test...).
Wil ze wel snel achter elkaar, maar dit is wel heeeeeel snel. Vooral uit praktisch oogpunt niet zo handig (mijn arme lijf, mijn arme werkgever, dat soort dingen). Aan de andere kant: mocht die test positief zijn, dan weet ik zeker dat ik weer net zo blij ben als toen ik in verwachting was van Esther!

hallo,

Ik ben bijna 10 weken geleden bevallen van een zoon en ben ook nog niet ongesteld geworden. Ook wij hebben drie keer gevreeen zonder bescherming maar wel "voor het zingen de kerk uit" het zal toch niet waar zijn he!!!! Ik wacht het nog maar even af zal wel weer komen. Maar is dat normaal zolang niet ongesteld geef geen borstvoeding meer sinds een week of 4.

Groetjes rennie

Hoi Rennie,

Mijn vk zei dat als je stopt met bv je meestal binnen een maand ongesteld werd. Dus als ik dat niet werd, moest ik toch maar een testje doen. Hahahahaha, gaan wij straks samen naar de november-moeders???

Eveline

Ha Eveline,
Je houdt ons wel in spanning zo!!! Ik ben na 8 weken blind met de pil begonnen omdat ik maar niet ongesteld werd, nu na twee weken pil gebruik ben ik al een week ongesteld, das fijn he! Dan is het waarschijnlijk deze week over en mag ik volgende week in de stop week weer! Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten, ik deed bij Evi al een test toen was ik nog niet eens overtijd!! hahahaha. We horen het vrijdag van je!
groetjes Sonja

Terug
Bovenaan