Nog steeds niet ongesteld.....

Ha Eveline,

Onze kleintjes zijn nu 9 wkn en 3 dagen, en ik ben woensdag (dus 8 wkn. en 5 dagen) weer ongesteld geworden.
Ik ben met BV gestopt/heel snel af gaan bouwen  toen de kleintjes bijna 5 wkn waren, dus dat van die maand klopt zo ongeveer wel bij mij.
Ik voelde in de week voor mijn ongesteldheid de eisprong heel goed (heb ik eigenlijk altijd sinds de geboorte van onze oudste), met een steek in mijn onderbuik. Et voila, het klopte inderdaad.

Nou, ik ben benieuwd. 'k Zal zeker voor het weekend kijken of jij al gepost hebt wat de test zei....

Groetjes, Esther.

hoi eveline,

Nou ik hoop het toch niet want ik heb er al twee rondlopen en nu nog een derde??????????/ Mijn zoon is vandaag precies tien weken en ben dus nog steeds niet ongesteld wanneer zou ik dan een test kunnen doen?? En hoe is het bij jou?? Weet je al wat meer??

Groetjes rennie

ps: ik hou je op de hoogte oke!!!

Hoi eveline wat spannend zeg ben benieuwd naar de uitslag!!!

Ik zelf ben sinds gister na mijn bevalling van 6 weken geleden ongesteld geworden en toen kon ik eindelijk weer aan de pil beginnen...

suc6

liefs angelllmama en Priscilla 1maand en 15 dagen oud

Hoi hoi, ikzelf wacht ook op de rode duivels!! Ik ben 6 weken geleden bevallen.
(keizersnee, ik weet niet of dat wat uitmaakt..)
Ik hoop dat ik het snel weer wordt want dan kan ik ook weer aan de pil!
Groetjes, Alida

Hoi, hoi,

Nou, nog steeds niet ongesteld hoor... Esther is nu al ruim 9 weken en ik geef nu al 5 weken geen bv meer. Wel steken in mijn onderbuik, maar ja, dat zegt niets die had ik ook toen ik zwanger was.
Rennie, volgens Clearblue kun je het best testen 19 dagen nadat je voor het laatst onbeschermd hebt gevreeën. Voor mij is dat morgen, maar het zal vanavond wel worden want ik houd het niet meer en die 10 uurtjes zullen ook geen wereld van verschil maken, toch?

Ik laat het zeker weten...

Groetjes,

Eveline

Ohhhhhh evelien,wat spannend!!!!!
Ik vind het zowieso al knap dat je zolang hebt gewacht, en nee die 10 uur maakt volgens mij niks uit!!!! We horen het wel hè!!
Succes!   Groetjes Mikkie.

Hoi Eveline,
spannend zeg. Maar euhhh.... ik wil niet vervelend doen, maar als je morgen test en de uitslag is negatief dan weet je eigenlijk nog niet zeker of je niet toch zwanger bent, toch?! Want je moet 19 dagen na de laatste keer onbeschermde sex testen en dat is toch pas volgende week vrijdag?
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan