Nog steeds niet ongesteld

Kyandro is van 25 sept,en ben nu nog steeds niet ongesteld geweest.geef nog wel volledige bv,maar vind toch wel lang wegblijven,mn dochter heeft ook volledige bv gehad en werd toen na 3,5 mnd weer ongesteld.zit best beetje in de stres want we hebben het 2 keer onveilig gedaan...stom ik weet het maarja is gebeurd en kan niet meer terugdraaien...hopelijk nog niet zwanger hoor,dat zou wel heel erg snel zijn...we moeten eerst eens een groter huis haha.
vanaf nu gaan we weer opletten,heb al wel de bv pil in huis maar wou eigenlijk wachten tot ik ongesteld werd.of zou je daar ook zo mee kunnen beginnen??iemand een idee?anders condooms hebben we ook,maar op 1 of andere manier werkt dat niet zo...
maar goed nogmaals we gaan echt opletten want wil nog niet zwanger zijn haha
liefs jootje

Oh joh! Nou hoop ook voor je dat je nog niet weer zwanger bent!

Ik heb de eerste weken bv gegeven, maar was al vrij snel weer ongesteld. Nu geef ik volledige flesvoeding, dus ik heb geen ervaring met het gebruik van een bv pil en of je daar al mee kan beginnen.. Staat het niet in de gebruiksaanwijzing? of anders zou je de assistente van de dokter of de apotheker even kunnen vragen...

Succes en voorzichtig aan dan maar.. Condoom is ook niet alles, maarja.. het is of/of..
Of je zou een spiraaltje moeten nemen, dat zou misschien al wel kunnen?

Liefs

hey,

hier nog een. ben een keertje soort van ongesteld geweest en daarna niet meer... ben inmiddels week of 4 aan eht afbouwen geweest met bv, en geef sinds 2 weken alleen nog maar flesvoeding...
ook hier condooms geen succes! wij zijn gewoon enorme stuntels (en dat voor een biodocente :p).
Binnenkort is het carnaval, en dan gaat Floor nachtje logeren. Heb voor de zekerheid maar test in huis gehaald...,

Het vervelende is, dat als je niet ongesteld wordt, je ook geen eisprong hebt, en dus geen kalendermethode kan toepassen. Ik wil echt niet mere aan de pil, heb ik 10 jaar gedaan, ben ik wel klaar mee. En spiraal ook niet, omdat je dat eigenlijk voor 5 jaa rlaat zetten, en ik wveel eerder wel weer kinderen wil... dus hoopte op kalendermethode (weet dat het niet helemaal veilig is, maar in principe zou het neit erg zijn), maar ja, als ik maar niet ongesteld wordt...

xx

hey,

hier nog een. ben een keertje soort van ongesteld geweest en daarna niet meer... ben inmiddels week of 4 aan eht afbouwen geweest met bv, en geef sinds 2 weken alleen nog maar flesvoeding...
ook hier condooms geen succes! wij zijn gewoon enorme stuntels (en dat voor een biodocente :p).
Binnenkort is het carnaval, en dan gaat Floor nachtje logeren. Heb voor de zekerheid maar test in huis gehaald...,

Het vervelende is, dat als je niet ongesteld wordt, je ook geen eisprong hebt, en dus geen kalendermethode kan toepassen. Ik wil echt niet mere aan de pil, heb ik 10 jaar gedaan, ben ik wel klaar mee. En spiraal ook niet, omdat je dat eigenlijk voor 5 jaa rlaat zetten, en ik wveel eerder wel weer kinderen wil... dus hoopte op kalendermethode (weet dat het niet helemaal veilig is, maar in principe zou het neit erg zijn), maar ja, als ik maar niet ongesteld wordt...

xx

Als je borstvoeding geeft mag je niet aan de pil. Dus toch condoom zolang je borstvoeding geeft. Wij hebben 't ook 1x zonder gedaan, maar mooi wel volgende dag naar apotheek voor de morning after pil. Kost 15 euro, maar liever dat dan alweer zwanger. Heb nog steeds veel rugklachten, dus op een zwangerschap zit ik nog niet te wachten.
Ik was gestopt met borstvoeding (7 weken gegeven) en precies 2 weken later was ik ongesteld.
Liefs

Heb een speciale pil die je tijdens bv mag gebruiken.en morning after pil is voor mij geen optie.maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.anders maar eens testen over aantal weekjes..
liefs jootje

Hè, ik was ook al een beetje ongerust aan het worden: ook ik ben nog niet ongesteld geweest.
Ik geef volledig bv en we zijn dus aan de condooms.

Wij gebruikten al condooms, en zijn daar dus nu ook weer 'aan'. Gewoon ff oefenen T. ;-)
Ik was ook ruim 15 jaar aan de pil (begon op mijn 11de ivm bloedarmoede) en was 'm helemaal zat. Heb daarna een koperspiraal gehad waarmee ik na 3 jaar toch zwanger werd en in een miskraam eindigde. Dus toen was ik wel redelijk klaar met voorbehoedsmiddelen en zijn we condooms gaan gebruiken.

Ik wil ook dolgraag nog een kindje (of 2) maar éérst gaan we in juni trouwen! Daarna mogen de condooms de kast weer in...

X
Evje

Terug
Bovenaan