Nog steeds niet ongesteld.

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Mijn man en ik zijn in juli gestopt met de pil,  nu had ik 2 geleden al ongesteld moeten worden.. Toch nog niet geworden..

Ik heb al een aantal keer een test gedaan,  toch blijft deze negatief.  normaal is mijn cyclus netjes 28 dagen.

De laatste test heb ik afgelopen maandag gedaan,  ook negatief..

Wat te doen, het maakt me zo onzeker, omdat ik niet weet waar ik aan toe ben..

Liefs. x

Hoi Manon,

lastig is dat he ik snap je helemaal..

het kan zijn dat je hcg waarde nog te laag is , heb je een vroege test gedaan of een normale? Als je menstruatie niet doorzet over een paar dagen zou ik nog eens een testje doen..

anders, als je niet kan wachten even langs de huisarts, daar kunnen ze een bloedtest doen. Hopelijk is het raak, succes

Bedankt voor je reactie.

Goed idee om dan het weekend weer een test te doen?

Hoop zo dat het raak is,  maar word gek van die onzekerheid. .

Hoi Manon29 Vervelend heh die onzekerheid!

Ik ben nu 13 dagen overtijd en heb twee zwangerschapstesten gedaan die allemaal negatief zijn.

Ik heb verschillende symptomen zoals zeurende misselijk, moe, witte afscheiding en menstruatie achtige buikpijn.

Ik voel dat me lichaam anders is dan normaal (voel me zwanger), maar ga door deze negatieve testen enorm twijfelen.

Ja die testen heel naar.. maar het zou ook kunnen dat je late eisprong hebt gehad of late innestelling, zodat je nu nog niet genoeg hcg hebt om aan te tonen.. hopelijk kunnen jullie het geduld nog even opbrengen.

ik zou het weekend weer even een testje doen manon.. met ochtendurine en een extra vroege test.. ik duim voor jullie

Jeetje, het weekend weer een test gedaan, en weer negatief!

En inderdaad nog steeds niet ongesteld, wat moet ik nu... :-(

manon ik zou gewoon even langs je huisarts..misschien kunnen ze je bloed testen...heb je wel andere symptomen?

Terug
Bovenaan