Nog steeds niet ongesteld.

Vanmiddag de huisarts gebeld,  ik moet het 3 maanden aankijken,  en daarna weer contact met ze opnemen.

Nee echt 3 maanden, vond het zelf behoorlijk lang. Maar het zal wel..

Hoi Manon,

Ik heb precies hetzelfde verhaal als de jouwe. Ze hebben bij mij bloed geprikt om te kijken of mijn lympeklieren in orde zijn. Zij hebben blijkbaar veel invloed op je cyclus. Nouja dat was dus bij mij wel in orde.. en nu zou je denken... Als ik binnen 3 weken niet ONG wordt, dan moet ik terug komen bij de HA. Maar ik heb werkelijk geen idee wat de volgende stappen zijn.

echt heel vervelend als het niet wil wat jij zou willen. wil je een keer ONG worden, lukt het niet

Jaa zo lastig! En ik word er onzeker van.

Er gebeurd van alles met je lichaam waar je geen controle over hebt, zo raar! Heb het er ook wel met mijn over, maarja, mannen ;-) ..

Het is een kwestie van afwachten...

manon:

Zo heb ik last gehad van opvliegers.. werdt er gek van. Gelukkig zijn ze tot nu toe over.. afkloppen. Maar ook misselijk.. rare gevoelens in de buik..

mijn HA noemt het schijnzwangerschap

Ik heb er wel is over gelezen, schijnzwangerschap. Lijkt me zoiets raars, zou dat echt zo kunnen?

Ben jij ondertussen alweer bij de huisarts geweest?

Nouja ik blijk dus schijnzwangerschap te hebben omdat ik dezelfde kwaaltjes heb als een echte zwangerschap. Maar heb als een gestest of ik miss zwanger zou zijn.. helaas.. Het is enorm verwarrend idd..

maar mocht ik nog niet ONG zijn voor 12 dec, dan moet ik terug naar de HA.

Terug
Bovenaan